Beantwoord

Verificatiefout bij Samsung tablet bij wifi

  • 2 August 2019
  • 12 reacties
  • 3340 keer bekeken

De samsung tablet 3 gaat steeds van WIFI af. De melding die verschijnt is verificatiefout opgetreden.
Via ZTE om IP gegevens te configureren, staat de 2.4 en 5 Ghz met dezelfde naam in het systeem.
Via de wifi optie (basic) zet ik de Wifi op aan en klik op toepassen. Mijn gegevens worden opgeslagen. Echter bij het switchen van het een naar het andere scherm verdwijnt deze instelling weer.
Wat kan ik nu nog doen. Stoort er wat anders op de lijn. Ik weet het niet meer.

Het Wifi heeft het van het begin af aan niet goed gedaan. Nu een Experia V10 maar het probleem is er nog steeds. Reeds 1 wifi versterker aangesloten op de 1e verdieping. HIerdoor is op de begane grond slechtere verbinding. De 2e verdieping, hier moet nog versterker worden aangesloten, is het helemaal kruik.
Advies en hulp in deze is ernstig gewenst.
icon

Beste antwoord door Joep1965 2 August 2019, 23:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19
Heb je de experiabox al een keer gereset? Met het aansluiten van de experia wifi gaat het ook mis. De experia wifi schakelt de Wi-Fi van de experiabox uit. Er van uitgaande dat de experia box op de begane grond staat moet er dus 1 bedraad op de begane grond staan. Nr. 2 gaat bedraad naar de 1e etage en indien nodig nr.3 naar de 2de etage. Er van uitgaande dat je de experifia Wi-Fi versterkers hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @B4You, welkom! Lastig om te zeggen waar dit aan ligt. Het lijkt me wel heel vervelend! Joep geeft al goede informatie: de Experia Wifi schakelt de wifi van de Experiabox uit. Je zult dus ook een Experia Wifi in de buurt van de Experiabox, of in ieder geval op een centrale plek op de begane grond moeten plaatsen. Wellicht dat je tablet het dan ook ineens weer goed doet. Laat je het weten?
Alles al geprobeerd. Laatste oplossing ( versterkers staan op 1 en 2e etage) is Wi-Fi aanzetten via zte. Opnieuw opstarten. Voor nu werkt het weer maar voor hoelang internet is k..
Over2 weken komt Wi-Fi man van KPN. Wie weet wordt het probleem dan opgelost.
Badge +19
Heb je de witte of zwarte kpn versterkers en zijn ze bekabeld aangesloten?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @B4You, is de collega al langs geweest? Heeft deze nog iets voor je kunnen betekenen? Ik hoor het graag als we nog iets voor je kunnen doen.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles in orde is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Collega van Kpn is langs geweest. Heb weer wifi.
Echter probleem met 1 tablet 3 opgelost. Naar veel gesteggel eindelijk contact.
Heb er echter nog een waarbij ik niet mee op wifi kom. Zie dat de verbinding erg sterk signaal afgeeft, maar kan niet verbinden. Steeds het laten vergeten en opnieuw verbinden heb ik wel een uur lang geprobeerd. Opnieuw opgestart. Bij de box en bij de versterkers gestaan. Niets werkt. Ook hier komt soms verificatie fout als melding. Is het mogelijk deze tablet aan een versterker te koppelen, dat je deze als router ziet? Durf niet zo goed nu instellingen te gaan wijzigen daar ik wel nu Wi-Fi heb.
Reputatie 7
Badge +30
Hebben de Experiabox en de versterkers hetzelfde SSID (netwerknaam)? In dat geval zou het niet uit moeten maken. Anders is dat zeker mogelijk om eens te proberen.
Ga ik nakijken. Will be continued.....

Tja altijd wat tig monteurs 2wifi versterkers 1op boven verdieping zoon geen Wi-Fi op tel zelfde verdieping Vandaag op Samsung tab 2 meldingen bij Wi-Fi Verificatiefout oké weer Expedia box resetten tab uit aan nope krijg melding Notencrypted denk Expedia box dus even chat medewerker ja heb Wi-Fi op tel maar uitleg wat melding 1 en 2 precies inhoud zou voor geen techneut handig zijn mij eigenste techneut ligt nog op een oor meestal lukt me het wel om de Wi-Fi werkend te krijgen maar nu niet medewerker zei ligt aan tab kan maar hoe los ik dat op op fabriek instelling raak je wat dingen kwijt vrees ik !

Het blijf gekl..t

Na lang proberen steeds netwerk connecten en via computer proberen via instellingen settings aan te passen,  zwart ik opeens op internet. 

Zolang de tablet opgeladen is blijft het de wifi verbinding bestaan. 

Vandaag tablet leeg.  Nu eerst opladen en zien of we er nog opkomen. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Oma Truus, ik kan je bericht moeilijk lezen doordat je geen interpunctie gebruikt. Kan ik nu nog iets voor jou betekenen? Dan hoor ik het graag.Â