Ik ben al weken bezig met de meldingen " verificatie fout". Lopen we van de ene punt in het huis naar de andere ? Weer verificatie fout... moet dan opnieuw netwerknaam opstarten en pak dan de goede beveiligingswachtwoord ... het leuke is : ze hebben dezelfde wachtwoord! Het is een ergenis tot en met ... dan weer wel, dan weer niet .... mijn zoon gaat van ene punt naar het andere punt in zijn slaapkamer .. en weg zijn internet verbinding .... ik denk dat het toch maar tijd wordt om over te stappen naar een betrouwbare provider .... ondanks alle gesprekken met de technische experts bij KPN , kunnen ze nog niet eens fatsoenlijk stabiel wifi signaal garanderen .... het wordt zo langzamerhand een erg dure hobby met het aanschaffen van alle tekstmateriaal van KPN ... zelfs het zgn voordeelabonement weegt niet meer op tegen de slechte prestaties en service van KPN.... ga niet weer uren onzinnig in een telefoongesprek met de " uiterst behulpzame " experts van de hulplijn van KPN
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Archimedes27
Bekijk origineel