Beantwoord

Verificatiefout wifi

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 906 keer bekeken

Beste lezer,

Vanochtend is er een monteur geweest, deze heeft een nieuwe experiabox geïnstalleerd.
Nieuwe gebruikersnaam en ww voor wifi aangemaakt met de monteur maar nu kan ik niet inloggen op wifi.
Ik krijg de melding dat er een verificatiefout is opgetreden.

Groet Linda
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 January 2019, 20:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dag Linda, welkom op het forum. Dit is inderdaad niet de bedoeling.Heb je dit probleem op 1 of op meerdere apparaten? En heeft de monteur de nieuwe inloggegevens ook aangepast in de apparaten die je gebruikt? Ik hoor graag van je.
De monteur heeft dit niet aangepast in de apparaten die ik gebruik.
Maar kan ik dit niet zelf doen?
Inmiddels wel wifi, ik bedacht me gisteren dat ik de codes die achterop de experiabox nog niet had geprobeerd. Dus echt een probleem ia t niet meer. Alleen zwerven dan mijn eigen naam en ww niet ergens?
Reputatie 7
Badge +24
Hi Linda. Nee, dat zou niet moeten kunnen. Per draadloos netwerk kan er maar een naam en wachtwoord zijn, of de monteur moet het bij jou hebben gesplitst dat je je netwerk 2 keer zien. De 2,4 Ghz en de 5 Ghz. Daar ga ik echter niet vanuit, dat doet een monteur alleen met een reden. Fijn dat alles nu goed werkt. 🙂