Vraag

verificatiefout wifi op mobiel

• 13 december 2017
  • 7 reacties
  • 752 keer bekeken

Wifi werkt sinds een aantal dagen niet meer op mijn telefoon. Alle stekkers, resets en testprogramma's gedraaid om het probleem op te lossen, maar mobiel blijft Verificatiefout aangeven bij het verbinden met wifi, terwijl alle gegevens zouden moeten kloppen.

Hoe los ik dit op?

admin: eigen topic aangemaakt

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Bianca, wat een vervelende storing 😞 Maak je gebruik van de Experiabox V10? We ontvangen meerdere meldingen over problemen met WiFi sinds de laatste update van deze Experiabox. Toch lijkt niet iedereen hier last van te hebben. Om die reden verzamelen we de gegevens om de oorzaak te kunnen achterhalen. Welke merk+type telefoon gebruik je? Kun je jouw adresgegevens sturen in reactie op mijn privébericht? Dan neem ik je gegevens mee in het onderzoek. We doen er alles aan dit op korte termijn op te lossen, excuses dat je hier last van ondervindt!
Ook hier veel problemen met het wifi.

In het begin alleen met de mobiele telefoon (Samsung S7) maar het breid zich uit naar de Google Home. Heb hier in het begin niet op gelet omdat mijn telefoon automatisch overschakelt naar mijn AP op de eerste verdieping.

Meerder mensen in mijn omgeving hoor ik over dit probleem, zelfs mijn ouders die normaal nooit ergens wat over zeggen 😉. Vaders had gebeld met de klantenservice en die heeft alles naar fabrieksinstellingen gezet maar ook dat mocht niet helpen. Overigens gaf de medewerker aan dat ook hier in de laatste tijd thuis last van had.

Toch lijkt het niet met alle apparaten een probleem te geven want meerdere windows Laptops kunnen zonder problemen verbinden.

Misschien toch een miscommunicatie tussen Android en de V10??
Reputatie 7
Badge +28
@kicker106: Ook bij iOS ontvangen we veel klachten over problemen met WiFi. Duidelijk is in ieder geval dat het aan de V10 ligt. In dit topic plaatsen we updates over de voortgang: [Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10
Reputatie 1
Badge
Probleem zit in je modem, de Experiabox V10 sinds de laatste Firmware update. Om weer verbinding te krijgen zal je het modem moeten uitzetten en weer aanzetten. Helaas zal dat iedere keer dat je verbinding wegvalt moeten gebeuren. Momenteel is er voor een beperkte groep gebruikers de oude firmware weer teruggezet. Jammer dat dit niet bij iedereen gebeurd. Ook schijnt men bij KPN aan het werk te zijn om dit mateloos vervelende probleem op te lossen.
Onder op de box die ik heb kan ik niet anders ontdekken dat ik V2 heb? Desondanks is de wifi verbinding nagenoeg nihil in huis. Erg vervelend, want mijn databundel is al op voor je er erg in hebt.
Het zou fijn zijn als hier snel een oplossing voor komt.
Heb je dit probleem alleen thuis of heb je elders ook problemen?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Bianca, ik zag je privébericht! Je hebt ook de Experiabox V10 die helaas last heeft van de storing met WiFi. Kun je de stappen op deze pagina eens proberen? Last van een WiFi-storing met je Experia Box V10 ?

Reageer