Beantwoord

Verkeerde apparatuur ontvangen

  • 27 August 2020
  • 49 reacties
  • 300 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

Ja ik begrijp ondertussen wel dat het lastig is 

maar er is aan de telefoon steeds gezegd door uw collega’s dat er maar 1 handtekening is van mij en dat ik maar 1 keer sms bericht hebt gekregen om een pakket op te halen 

en dat klopt ook 

Goedemorgen 

we zijn nu weer een dag verder , 

ik wil dat kpn het totale bedrag terug stort 

en dan ga ik na 30 jaar klant te zijn geweest 

noodgedwongen maar bij een andere aanbieder kijken 

kun je dit regelen voor mij? 
bedankt al zo vast 

Reputatie 7
Badge +24

Je zou bijna denken dat een ander in jouw naam de WiFi punten opgehaald heeft…

De postnl medewerker heeft misschien 2 pakketjes verwisseld. De digitenne meegegeven met @Gijsber. En de versterkers met iemand anders die de digitenne besteld had. Zo zijn dus beide pakketten opgehaald en van beide is een handtekening.

Klopt het adres wel wat op de doos staat die @Gijsber nu in huis heeft? Misschien een rare vraag, want mogenlijk zou u dat dan allang gezien hebben. Maar toch...

Bedankt 

naar het adres klopt 

Maar ik denk dat de wifiversterkers nooit bij ophaalpunt zijn geleverd omdat ik ook geen sms heb gekregen dat er een pakket voor mij klaar ligt

En weer een dag voorbij, en niets meer gehoord van kpn

Reputatie 7
Badge +30

Ik werk niet 24/7, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt :-). Het vervelende is dat er wel een handtekening gezet is bij het ‘afhalen’ van de wifi punten. Ik kan dus niet zomaar een nieuwe bestelling doen. Dit moet door ons, of PostNL onderzocht worden en ik doe m'n uiterste best om dit geregeld te krijgen. Natuurlijk hoort daarbij dat je je geld terugkrijgt. 

 

Als je je abonnement op wilt zeggen, kan je bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag verder.

Oké dankjewel 

het liefst heb heb 1 x wiffieversterkers en 1 keer bedrag terug gestort 

dan kan ik de digitenne ook retour zenden en gewoon klant blijven en een streep eronder 

ik wacht nog even op je reactie 

nogmaals ik heb ze echt niet opgehaald 

maar bedankt

gr

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik snap ‘m helemaal! Hopelijk heb ik morgen goed nieuws :-).

Oké dat zou fijn zijn 

ik zit echt met n probleem ik word hier heel gespannen van ,ik droom ervan 

hoop dat ik nu rustig kan slapen 

bedankt voor je bericht

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan me goed voorstellen dat je je hier niet prettig bij voelt. Mijn collega's hebben nog niet gereageerd, dus ik ben er nog steeds mee bezig! 

Reputatie 7
Badge +30

Inmiddels heb ik bevestiging dat er een onderzoek gestart wordt. Ik word daarvan op de hoogte gehouden. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten! Wordt vervolgd.

Goedemorgen,fijn dat er weer een onderzoek komt is al vaker gezegd maar hopelijk nu met resultaat 

Even nog 2 dingen u zegt dat u een handtekening hebt dat ik de WiFi heb opgehaald???

heb u ook een handtekening dat ik de digitenne opgehaald heb? 
dit is 27 aug  gebeurt ongeveer 16.00 

nadat ik sms bericht had dat het klaar zou leggen voor mij 

dus dat was 27 aug , in dit pakket zat dus de digitenne savonds op advies van uw collega opnieuw de test gedaan en opnieuw besteld 

toen kreeg ik sms dat het 28 aug afgeleverd zou worden, en datum vooraf sms bericht zou krijgen als het pakket klaar zou liggen , 

ik heb 28 aug geen sms gekregen dat het pakket voor mij klaar ligt!!!

ik ben toen tussen 17/18uur wezen informeren bij het ophaal punt of er misschien toch iets klaar lag ,!dit was niet het geval 

savond heb ik weer gebeld, toen is er ook een onderzoek opgestart 

dus volgens staat de handtekening van de digitenne op de verkeerde datum 

ik heb echt maar 1 pakket 

het moet toch duidelijk zijn dat er maar 1x een handtekening  gezet is en dat was de digitenne!!

en waarom word er dan 2 x afgeschreven 

mij snap er niks van dat dit 3 weken moet duren 

ik hoor het graag 

 

Hopelijk kun je hier wat mee 

stort aub eerst is het geld terug 

vr Gr gijs

Reputatie 7
Badge +30

Even nog 2 dingen u zegt dat u een handtekening hebt dat ik de WiFi heb opgehaald???

@Gijsber dat klopt. Dat is ook waar de klachtenmedewerker over viel. Dit heb ik ook eerder aangegeven. Er zijn twee handtekeningen. Eentje van de 27e en eentje van de 28e. Vandaar dat ik ook het onderzoek op heb laten starten. Ik houd dit zelf in de gaten ook vanuit hier. 

Goedemorgen 

bedankt voor de reactie 

mee zijn weer een paar dagen verder 

ik vind sowieso dat er 1 x terug gestort moet worden 

Het slaat natuurlijk nergens op dat er 2 x WiFi versterker worden afgeschreven 

dus wil je aub regelen dat er zovast 1x word terug gestort 

dan hoop ik dat er ook 1 versterker word opgestuurd 

heb nog steeds niks binnen 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Het was even stil, maar inmiddels heb ik de bevestiging dat er een nieuw pakket met wifi punten onderweg is naar je. Nu nog verder met de kosten. Daarin kon deze collega niets voor met betekenen. Ik schakel een andere afdeling in en ook dit wordt vervolgd!

hallo 

nou dat is dan al vast goed bericht 

heel fijn bedankt 

hopelijk komt het snel zit elke avond te tobben met de WiFi 

herl fijn bedankt zovast 

Gr 

Reputatie 7
Badge +30

En de creditering komt ook helemaal in orde! Eenmaal 149 euro wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Laat je het hier nog even weten wanneer je de superwifi punten binnen hebt?

Reputatie 7
Badge +30

Bijna vergeten! Wil je het noodpakket retourneren naar ons? Dat mag naar: 

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Goedemorgen zojuist het pakket afgehaald 

dus heb eindelijk de WiFi punten binnen gelukkig 

ik heb het noodpakket retour gezonden 

dus dat is geregeld 

creditering zie ik graag tegemoet maar dat zal goed komen verwacht ik 

verder wil ik u bedanken voor de service 

en hoop dat we dit nu af kunnen sluiten 

ik hou hier echt helemaal niet van , maar kan dit ook weer zo van mij afzetten 

vanavond de WiFi ingebruik nemen hopelijk word dat beter 

dan zijn we alles weer vergeten 

nogmaals bedankt namen mijn vrouw en mij

gr gijs 

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal top! Jij bedankt voor je geduld!