Beantwoord

Verkeerde apparatuur ontvangen

  • 27 August 2020
  • 49 reacties
  • 300 keer bekeken

Ik heb WiFi versterker besteld maar krijg nu digi 

antenne binnen 

ik wil alleen voor de mobiel en iPad  dus heb geen tv 

heb ik hier dan wel wat aan ?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 August 2020, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Gijsber, welkom! Daar heb je dan zeer weinig aan inderdaad.. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Heb je deze via onze website apparatuurvoorthuis.kpn.nl besteld of telefonisch? Op de website vind je hoe je iets kunt retourneren. Anders kan ik je er bij helpen. Vul dan even je profiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer(s) en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +30

Is het allemaal geregeld inmiddels? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden. 

goedemorgen nee helaas  ben ik al 2 weken bezig en nog geen stap verder !!

 

ik heb dus 2 weken geleden de wifi test gedaan , daar uit het advies gekomen om 2 versterkers te bestellen , dit heb ik gedaan , vervolgens heb ik een digi antenne binnen gekregen ,na sms donderdag middag 27 augustus opgehaald tussen 15 en 16 uur , thuis opengemaakt maar ik heb geen tv  en het gaat om internet  dus heb ik savond gebeld met kpn , conclusie was ja daar hebt u niets aan dus stuur het maar retour en als u weer de test doet dan kunt u het opnieuw bestellen , dit heb ik gedaan vervolgens krijg ik bericht dat het pakket verzonden word en vrijdag 28 aug opgehaald kan worden

prima dus, vrijdag geen sms gekregen dus dacht ik breng ik de digitenne weg en vraag of ze het pakket misschien toch binnen hebben , maar helaas advies was stuur de digitenne nog niet retour wacht even op  het goede pakket , prima vervolgens vrijdag avond weer gebeld 

vriendelijke dame heeft van alles nagekeken , conclusie het pakket wat ik donderdag opgehaald  staat 

bij dat ik die donderdag opgehaald is , maar ja dat is dus ergen een verkeerde datum ingevuld ik weet niet door wie 

maakt een melding en start onderzoek in , verder niets meer gehoord !!??ik denk wel eenuur aan de telefoon gehangen !!

en ben dus bijna twee weken verder , en nog geen versterkers 

 

slechte service!!ik baal hier echt van 

ik hoop dat ik van u  een reactie krijg en dat er nu werkelijk iets geregeld word

G.Timmer

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat er om onverklaarbare redenen een Digitenne pakket gestuurd is, die is donderdag afgehaald. Daarnaast zie ik ook dat er vrijdag om 15:46 uur een ander pakket, namelijk de wifi punten, als opgehaald is geregistreerd. Ook bij die track en trace staat een handtekening. Begrijp ik goed dat jij alleen donderdag het pakket gehaald hebt en niet vrijdag? Ik zie inderdaad dat er een onderzoek gestart is, dus dat loopt inderdaad.

Ja ik heb donderdag de digitenne opgehaald 

en daar is die handtekening van 

Dus daar staat verkeerde datum bij 

er is geen handtekening van donderdag en ik heb donderdag avond opnieuw besteld 

Of zie jij dat ik donderdag ook een pakket opgehaald heb? 

Reputatie 7
Badge +30

Donderdag is inderdaad die Digitenne, maar vrijdag zou dus de wifipunten opgehaald zijn. Dat is niet juist?

Nee dat is niet juist ik heb alleen donderdag de digitenne opgehaald en vrijdag niet s

 

En van knp nog steed s niks gehoord !!

Reputatie 7
Badge +30

Hmm.. Dat is inderdaad wel erg vreemd dan.. Ik zie inderdaad dat er nog geen reactie is geweest vanuit ons. Wel heb ik bij mijn collega nagevraagd hoe het ervoor staat. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug. Excuses dat het zo lang moet duren!

Bedankt ik hoop het 

als je goed kijk zie je maar 1 handtekening van mij die staat op vrijdag maar ik heb hem donderdag gezet 

Ik vind het super slechte van kpn 

en overweeg stappen te gaan zetten

Reputatie 7
Badge +8

Je zou bijna denken dat een ander in jouw naam de WiFi punten opgehaald heeft…


KPN wil natuurlijk eerst onderzoek doen wat er gebeurt en wat er mis gaat.

Alleen jammer dat je als klant de dupe bent en langer moet wachten.

Het is de handtekening van donderdag 

ik heb ook geen sms gekregen dat ik het vrijdag op kon halen en dat heb ik donderdag wel gekregen dus volgens mij is het pakket nooit verstuurd 

Hallo tot mijn verbazing word er nu 2 x149 euro afgeschreven 

2 x 2WiFi versterkers 

waar kan ik dit melden dat ik tot nog toe niks heb 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Gijsber, wat naar dat er nu dubbel geld is afgeschreven. Marcia is hiermee bezig en zal er morgen bij je op terug komen.

Oké bedankt voor de reactie 

geen geld en nog steeds geen wifi

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gijsber, wat rot dit zeg! Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad en dat er een klacht ingediend is. Ik begrijp hieruit dat je ook nog geen reactie uit het onderzoek hebt gehad? Mijn collega's nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. Ik ga er vanuit dat je de bedragen dan ook snel teruggestort krijgt. Kan ik hierin nog iets voor je betekenen, dan weet je me te vinden. Mijn excuses voor deze hele situatie!

Het moet niet gekker worden!!!!

Zojuist gebeld door kpn 

word verteld dat ik de WiFi versterker heb opgehaald, ik zei nee ik heb alleen de digitenne hier nog liggen en geen WiFi versterker 

die mevrouw zegt dat kunt u wel zeggen maar ik zie dat u ze opgehaald heeft !!!!

nou dat doet bij mij ff iets knappen !!!

snap je dat ik woest werd!!!!!

Ik zeg ik ben helemaal klaar met kpn ? 
mevrouw zeg zo wens ik niet met u te spreken 

dus ga het gesprek beëindigen 

ik zeg dat moet u zelf weten 

einde discussie 

 

Wat moet ik nog doen je snap toch dat ik woedend word 

telkens als ik iemand aan de telefoon had zeiden je collega’s ,meneer ik snap niet dat u zo rustig blijft en niet boos word 

maar ze moeten niet gaan zeggen 

u kunt wel zeggen dat u ze niet opgehaald heb!!!

eigelijk zeggen ze dat ik lieg

 

Ik hoop dat u nog wat kunt betekenen 

Reputatie 7
Badge +8

@Marcia_ of @Erik_ Dit loopt helemaal in de soep kunnen jullie bijspringen om het recht te breien?

Ondertussen heb ik nog steeds geen WiFi versterkers 

en hen nog de digitenne hier liggen op advies van uw collega’s moest ik die nog niet retour zenden 

 

laat aub snel wat horen 

ik heb maar 1 keer wat opgehaald dat was de digitenne en daar heb ik een handtekening voor gezet 

jullie hebben ook maar 1 handtekening!!!

dus het moet toch duidelijk zijn dat ik maar 1 x wat heb opgehaald 

ik heb ook maar 1 x sms bericht gekregen dat er een pakketje voor mij klaar ligt 

dit moeten jullie toch ook kunnen zien!!!!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Gijsber, zoals ik eerder ook aangegeven heb, zijn er twee track en trace codes met een handtekening. Namelijk het Digitenne pakket op donderdag en de Wifi punten op vrijdag. Het is dus logisch dat de collega in eerste instantie de aanname doet dat jij twee pakketten opgehaald hebt. Ik begrijp jouw frustratie ontzettend, maar dit komt de communicatie tussen jou en KPN niet ten goede. Ik heb jouw vraag bij de afdeling die de pakketten verstuurt, neergelegd. In de regel krijg je daar binnen twee werkdagen een reactie op. Mocht ik zelf iets horen van ze, laat ik het natuurlijk ook weten. Ik ga er vooralsnog nog steeds vanuit dat we dit samen op kunnen lossen.