Beantwoord

Verkeerde internetsnelheid in MijnKPN app

  • 31 August 2019
  • 27 reacties
  • 768 keer bekeken

Ik keek net in de kpn app en zag dat er bij de internet snelheid nu 80/8 staat ipv 100/10. Gaat kpn de snelheid verlagen? Op de website staat daar nog niks over.

Of is dit gewoon een fout in de app?



Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Bert 84 14 September 2019, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 7
Ik denk dat het gewoon een fout is in de mijnKPN app.

Ik krijg het onderstaande te zien:

Dat idee had ik ook. Het zou ook raar zijn als ze zomaar de snelheid gaan verlagen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Bert, welkom! Ik vermoed ook een foutje. We zullen namelijk inderdaad niet zomaar je snelheid verlagen. k heb voor de zekerheid even gekeken, en ik zie hier geen rare dingen met je verbinding, het staat netjes op 100 Mbit. Zie je dit nu nog steeds in de app zo staan?
Ja hij zegt dat nog steeds.
Ik gebruik de android app, misschien dat het daar aan ligt.

Hij zegt het hier (zie afbeelding) en geeft dan aan als je je snelheid wil aanpassen.

Als ik thuis een verbindingstest doe haal ik idd nog mijn gewone snelheid van 100Mbit.

Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Bert. Ik heb ondertussen aan deze kant ook nog even verder gekeken en ik heb deels een antwoord voor je. Deze snelheid is degene die we daadwerkelijk op het adres verwachten. Die kan anders zijn dan de snelheid van het abonnement. Maar, dat is alleen van toepassing op koperaansluitingen. Als ik, bijvoorbeeld, bij mijzelf kijk heb ik ook een 100/10 abonnement, maar een verwachtte snelheid van 54/8. Jij hebt glasvezel, dus 100/10 is ook gewoon 100/10. Dus dat klopt niet en ga ik even aankaarten intern.

Ik kom daar bij je op terug zodra ik reactie heb.Gelukkig heb je hier in de praktijk geen last van.

En, wil je verder nog het volgende voor me controleren:
  • heb je de meest recente versie van de MijnKPN app?
  • zie je op de website versie van MijnKPN ook 80/8 staan of staat daar wel netjes 100/10?
Erik, ik heb de meest recente versie van de app:



Op de website zie ik op dit moment helemaal niks. Maar volgens mij is daar nu een storing:


Ik zal vanavond nog een keertje kijken of ik dan wel wat zie.
Reputatie 4
Badge +3
Als ik m’n abonnement wijzig in mijnkpn naar Internet en tv is de aangegeven snelheid 80/8 ipv 100/10 wat bij dit abo hoort. En ik heb glasvezel. Klopt ook iets niet lijkt me.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het controleren, Bert. En jij bedankt voor de toevoeging, Tanoor. Dan klopt er inderdaad iets niet.

Ik kom er hier op terug zodra ik een reactie heb van de MijnKPN mensen.
Reputatie 4
Badge +2
Ik kan hier niet zien hoeveel ik heb
Reputatie 7
Badge +30
Het zou nu weer opgelost moeten zijn voor jullie, Bert en Tanoor. Het bleek een foutje in de weergave instellingen aan onze kant. Dat hebben we nu voor jullie pakketten hersteld. En we zijn nog even aan het checken of er nog klanten zijn met andere pakketten die hier ook last van hebben zodat het daar ook hersteld kan worden.

David, als je klikt op Pakket wijzigen, zie je het dan wel?
Reputatie 4
Badge +2
nee dan krijg ik alleen dit zien.

Reputatie 7
@david_meyer25,
Hoeveel uur per maand bel je met de vaste telefoon?
Reputatie 4
Badge +2
@david_meyer25,
Hoeveel uur per maand bel je met de vaste telefoon?


Heel veel ik bel veel naar me moeder
@Erik_ als ik bij mijn producten kijk op de kpn app en via de internet browser ( heb er meerdere geprobeerd: chrome, explorer en firefox) krijg ik alleen een leeg scherm te zien.
Dat probleem heb ik al een paar dagen.

Maar verder goed om te horen dat jullie er mee bezig zijn 👍

Voorbeeld van het beeld in de app:



Voorbeeld internet browser:

Reputatie 7

@david_meyer25,
Hoeveel uur per maand bel je met de vaste telefoon?
Heel veel ik bel veel naar me moeder

Ok, als dat minder dan zo'n 11,5 uur per maand is dan zou er namelijk een goedkoper alternatief zijn.

Overigens werkt de app bij mij gewoon wel.

@wjb tot dit scherm werkt mijn app ook nog maar als ik dan bij extra opties wijzigen of toevoegen klik. Krijg ik daarna een leeg scherm.
Reputatie 7
@wjb tot dit scherm werkt mijn app ook nog maar als ik dan bij extra opties wijzigen of toevoegen klik. Krijg ik daarna een leeg scherm.
Ik kan wel gewoon opties wijzigen en toevoegen.

@wjb gebruik je de android of de ios app? Ik heb de android app.
Reputatie 7
@wjb gebruik je de android of de ios app? Ik heb de android app.
Hier ook Android op Huawei MediaPad M3 (Android 7) en OnePlus 5T (Android 9).
Reputatie 4
Badge +3
Het zou nu weer opgelost moeten zijn voor jullie, Bert en Tanoor. Het bleek een foutje in de weergave instellingen aan onze kant. Dat hebben we nu voor jullie pakketten hersteld. En we zijn nog even aan het checken of er nog klanten zijn met ander pakketten die hier ook last van hebben zodat het daar ook hersteld kan worden.


Het is inderdaad opgelost, nu 100/10 als basissnelheid voor Internet en Tv in MijnKPN. Dank voor de snelle oplossing.
Ik heb ook Android 9 met een Samsung S9. Daar zit niet echt een verschil in.
Reputatie 7
Badge +30

Het zou nu weer opgelost moeten zijn voor jullie, Bert en Tanoor. Het bleek een foutje in de weergave instellingen aan onze kant. Dat hebben we nu voor jullie pakketten hersteld. En we zijn nog even aan het checken of er nog klanten zijn met ander pakketten die hier ook last van hebben zodat het daar ook hersteld kan worden.Het is inderdaad opgelost, nu 100/10 als basissnelheid voor Internet en Tv in MijnKPN. Dank voor de snelle oplossing.


Mooi, dan is dat in ieder geval weer in orde :)

Bert, dan gaan we nu even kijken naar waarom jij ineens niets meer ziet. Heb je in de afgelopen dagen een wijziging doorgevoerd in je abonnement? Want dan kan het zijn dat de MijnKPN niets laat zien tot die is voltooid.

David, kan zijn dat dit verband houd met hetzelfde weergavedingetje als waar Bert en Tanoor last van hadden. Is het nu nog steeds zo?
@Erik_ ik heb zelf niks aangepast in mijn abonnement. Alleen in deze periode is wel mijn 9 maanden korting afgelopen. Misschien dat dat invloed heeft.
Reputatie 4
Badge +2
Ja het is nog steeds hetzelfde @Erik_
Reputatie 7
Badge +30
Nee, dat is het niet, Bert. We zien ook hier en daar op het forum nu meer meldingen, dus er lijkt toch wat aan de hand. We gaan het (laten) nakijken en komen er op terug!