Beantwoord

Verkeerde naam op factuur

  • 18 November 2019
  • 13 reacties
  • 249 keer bekeken

Beste KPN,

In maart heb ik het contract van ons alles in 1 abonnement overgenomen van mijn partner.
De wijziging is in de basis goed uitgevoerd; Het rekeningnummer en email adres zijn gewijzigd.

Toch staat er nog steeds de verkeerde naam boven op de factuur en in de emails. Ik heb hier eerder contact over gehad per telefoon en dit zou opgelost gaan worden. (ca 3 maanden terug) Zouden jullie dit alsnog op willen lossen?

Vriendelijke groet,
Dave

icon

Beste antwoord door Lisa 5 December 2019, 15:33

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Dave13 Welkom op ons Forum, goed dat je hier je vraag stelt. 

Normaliter, als er bijvoorbeeld een typefout gemaakt is, dient dit via een KPN winkel rechtgezet te worden met legitimatiebewijs. 
Ik wil wel even met je meekijken en kijken hoe wij dit kunnen oplossen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Graag hoor ik van je

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Dave13 Ik kan helaas niet anders dan je vragen om toch nog even te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Niet dat ik je niet wil helpen, maar bij dit soort wijzigingen wordt een verificatie gedaan die ik niet kan uitvoeren hier. 

Hi @Lisa

Bij deze heb ik mijn profiel gegevens bijgewerkt.

Vriendelijke groet,

Dave

Hi @Bart_ ,

Hiervoor heb ik al meer dan een uur aan de ljin gehangen.
Zoek maar terug in jullie systemen. Mij is destijds beloofd het te herstellen, maar dat is nog steeds niet gebeurd.

Vriendelijke groet,

Dave

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb ook al alles geprobeerd om mijn naam goed in de KPN database te krijgen, winkel, 0800-0402, en email, niks werkt, KPN wil gewoon niet luisteren.

Ik denk dat de enige manier om dit goed te krijgen is: je abo opzeggen en een provider zoeken die je naam wel respecteert.

Jammer dat het zo moet.

Reputatie 7
Badge +17

@Dave13 Ik ga met je meekijken, bedankt voor het invullen. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!

Reputatie 7
Badge +17

@Dave13 Na tien keer op en neer te zijn gegaan met de lift, heb ik de desbetreffende afdeling (eindelijk) gevonden die hier een oplossing voor kan bieden. Ik heb een formulier naar hen gestuurd. Zij gaat het binnen vijf werkdagen voor je verwerken. Mochten zijn nog gegevens o.i.d. van je nodig zijn nemen zij contact met je op. Dus duimen dat het nu wél goed gaat.:fingers_crossed_tone2:

Laat je het weten als het is opgelost of als je iets hebt gehoord? Ik ben benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +17

@Dave13 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost of dat je bericht hebt ontvangen over de wijziging. Als het niet is gelukt, laat je het dan weten? 

@Lisa 
Ik heb verder nog geen enkel bericht gehad van KPN. De eerstvolgende factuur verwacht ik rond 17 december pas, dus dan kan ik je pas vertellen of het gelukt is.

Reputatie 7
Badge +17

@Dave13 Ik heb het even gauw gekeken of alles wel goed gaat. Ik vind het namelijk gek dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Bij deze de bevestiging. Op 21 november is het betalingsprofiel aangepast. Als het niet op de aankomende factuur goed staat (wat ik wel denk hoor) dan sowieso per januari. :thumbsup:

Gelukt! Bedankt.

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij dus nog steeds niet!!!! 

Iemand??

Moet ik een nieuwe draad aanmaken hier?

Reputatie 7
Badge +17

Bij mij dus nog steeds niet!!!! 

Iemand??

Moet ik een nieuwe draad aanmaken hier?

@mhans Excuses je bent ondergesneeuwd in dit topic. Ik heb je over het hoofd gezien. 

Ook voor jou ga ik een formulier doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Als het is gelukt laat ik het hier even weten.

Reageer