Beantwoord

Verkeerde tenaamstelling


mijn man is 20 jaar geleden overleden.alles is toen die tijd aangepast .
Alleen de rekening staat nog steeds op mijn mans naam.

Admin: Bericht afgesplitst van ten naamstelling facturen foutief | KPN Community
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 februari 2019, 11:42

@Friends, ik heb een aanvraag gedaan om de initialen te wijzigen! Ik ga er vanuit dat het op de volgende factuur (maart of april) gecorrigeerd wordt!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Friends, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat er nog iets aangepast moet worden, kunnen we uiteraard kijken of dit mogelijk is. Ik begrijp dat de factuur van KPN nog niet op de juiste tenaamstelling staat? Kan je aangeven om welk product het gaat? Ik ontvang hier graag het klantnummer van, dit kan je toevoegen aan jouw Forum profiel. Vul dan ook direct naam en postcode + huisnummer aan ;)

Kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren op welke naam het dient te staan? Dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan!
Reputatie 7
Badge +19
@Friends, ik heb een aanvraag gedaan om de initialen te wijzigen! Ik ga er vanuit dat het op de volgende factuur (maart of april) gecorrigeerd wordt!

Reageer