Beantwoord

Verkeerde tenaamstelling in mail

  • 2 November 2019
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Mijn man is al 9 jaar overleden en steeds krijg ik mail van KPN met gericht aan de heer Kennis .

heb dit al jaren geleden bij de KPN winkel doorgegeven en hadden het veranderd zeiden ze .

Maar nee hoor blijft nog steeds zo , ben het voortaan zat .

Het contract staat op mijn naam en op de facturen staat ook mijn naam.

Vindt dit erg vervelend worden het is alleen met mail van KPN aan mij gericht.

 

Geachte heer Kennis-Vemeulen,

 

 

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij bevestigen wij welke extra dienst(en) u hebt gewijzigd:

 

 

De volgende diensten zijn toegevoegd

icon

Beste antwoord door Jiske_ 7 November 2019, 16:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Goedemiddag @Inez Ken , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat er nog iets aangepast moet worden, kunnen we uiteraard kijken of dit mogelijk is. Ik begrijp dat de factuur van KPN nog niet op de juiste tenaamstelling staat? Kan je aangeven om welk product het gaat? Ik ontvang hier graag het klantnummer van, dit kan je toevoegen aan jouw Forum profiel. Vul dan ook direct naam en postcode + huisnummer aan ;)

Kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren op welke naam het dient te staan? Dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan!

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat de tenaamstelling inmiddels op een andere manier aangepast is. Anders hoor ik het graag!

Goedemiddag@Inez Ken , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat er nog iets aangepast moet worden, kunnen we uiteraard kijken of dit mogelijk is. Ik begrijp dat de factuur van KPN nog niet op de juiste tenaamstelling staat? Kan je aangeven om welk product het gaat? Ik ontvang hier graag het klantnummer van, dit kan je toevoegen aan jouw Forum profiel. Vul dan ook direct naam en postcode + huisnummer aan ;)

Kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren op welke naam het dient te staan? Dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan!

Hallo Jiske ,

Sorry voor de late reactie ,ik ben Hans de mantelzorger van Mevr, Kennis-Vermeulen en niet altijd aanwezig.

Heb gegevens aangepast in het profiel , 

Facturen internet en mobiel zijn wel goed gericht aan S.M.A.C. Vermeulen-Kennis

Maar als er een mail komt dan is deze gericht aan de Heer Kennis-Vermeulen!!!

Contracten staan ook  op mijn naam

Ik hoop dat u het goed kan krijgen want zijn al een paar keer bij de KPN winkel geweest op verschillende  plaatsen maar is nooit goed .

Bij voorbaat dank.

Hans van Schijndel (mantelzorger)

Reageer