Beantwoord

Verkeerde wachtwoord inloggen V10A

  • 24 November 2019
  • 8 reacties
  • 266 keer bekeken

Hoi Kpn, 

Ik heb een v10A modem en heb zojuist het admin password 5 * verkeerd weten in te vullen. Moet .8UDP ook in het wachtwoord worden vermeld aangezien dat erachter de eerste reeks letters en cijfers van het wachtwoord staat?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door RBxx 27 November 2019, 22:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Gerard95 

Gewoon in het lege wachtwoord vakje het wachtwoord dat op de sticker staat intypen. Geen idee wat je met .8UDP bedoelt...

hoi fdpg1963,

nu voor de derde keer een uur moeten wachten. Ik vind het ook raar dat een wachtwoord over een “. en spatie” beschikt. nog nooit eerder gezien. maar ook het eerste deel voor de .spatie en het deel daarna is niet het goede wachtwoord los van elkaar..

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerard95, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat het niet lukt om in te loggen. Dat is balen. Als je naar http://192.168.2.254 gaat, dan kun je inloggen met de code achter admin inlog. Hier staan een aantal cijfers, tekens en letters. Hier zitten geen spaties in. Mocht je er echt niet uitkomen, kun je dan een foto sturen? Dan wel graag alles onleesbaar maken behalve het wachtwoord achter admin inlog. 

Hoi Bart, bij deze het wachtwoord. Het wil nog echt niet lukken. Hopelijk kunnen we er iets op vinden.

Groet, Gerard

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Gerard95, kan het zijn, dat er al eens eerder is ingelogd in de Experia Box, bijvoorbeeld door de KPN installatiemonteur? Dan is het wachtwoord toen wellicht veranderd en geldt het initiële wachtwoord niet meer. Het wordt nl. nog wel eens vergeten om dit gewijzigde wachtwoord aan de klant te vertellen.

Dan rest alleen het resetten van de Experia Box (Hoe reset ik de Experia Box) waarna het initiële wachtwoord op de sticker weer geldig is.

Reputatie 7
Badge +20

Je had het eerder over een spatie in het wachtwoord. Dat is niet het geval er staat een punt tussen de G en de 8. Heb je dat ook geprobeerd?

Dankjewel RBxx,

Ik heb de modem ge-reset en nu wilde het admin ww weer werken. Het zal dus vermoedelijk een ander wachtwoord geweest zijn.

Iedereen bedankt voor het meedenken! :)

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het nu gelukt is. :) Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het ons dan gerust weten.