Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Verlaagde "mogelijke" snelheid

Reputatie 1
Hallo allemaal, graag hoor ik of anderen dit ook gemerkt hebben;
Een week of drie geleden keek ik of een verhoging van de internetsnelheid op mijn adres mogelijk was en dat werd bevestigd door de website van KPN. Daarna heb ik via Mijn KPN de gegevens van mijn abo erbij gezocht en daar kon ik toen de snelheid wijzigen van 100 naar 200 of 500 Mbit. Om bepaalde redenen heb ik dat toen niet gedaan maar vandaag dacht ik om het alsnog te wijzigen naar 200 Mbit en mijn verbazing was groot toen bleek dat het niet meer mogelijk was. Ik heb ook een chat geopend met een medewerker van KPN maar die kon me niet verder helpen want hij kon niet terugkijken. Herkend iemand zich toevallig in dit verhaal? Trouwens kan ik bij andere providers wel terecht voor 200 Mbit tot zelfs 750 Mbit!
Ter info: Ik heb een oud abo "Alles-in-1 Premium" op glasvezel FTTH
icon

Beste antwoord door Dennis-L 11 juli 2018, 16:23

Dit kan wel eens te maken hebben met de storing op fourstack afgelopen weekend.
Als je het nu nog een keer checkt kan je waarschijnlijk wel weer 200 of 500 kiezen.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hallo Bert, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Een rare gewaarwording dat je eerst wel de optie kon selecteren, en nu niet meer! Zo raar, dat ik het heel graag voor je wil uitzoeken. Zou je in jouw Forum profiel je achternaam, postcode en huisnummer willen toevoegen? Dan kan ik er verder in duiken voor je!
Reputatie 1
Hallo Susan, het zou fijn zijn als je hier naar wilt kijken. Ik heb mijn profiel aangepast.
Reputatie 3
Badge +2
Dit kan wel eens te maken hebben met de storing op fourstack afgelopen weekend.
Als je het nu nog een keer checkt kan je waarschijnlijk wel weer 200 of 500 kiezen.
Reputatie 1
Hoi Dennis, ik heb zojuist nogmaals gekeken en idd is het nu weer wel mogelijk. Gek dat niemand bij de servicedesk hier van wist?? Voor mij in ieder geval opgelost, bedankt voor je reactie. 👍🏼
Reputatie 6
Badge +15
Fijn om te horen Bert! Als ik hier nog iets in kan betekenen hoor ik het wel 😉
Reputatie 1
Het probleem is opgelost Susan, bedankt voor je reactie iig

Reageer