Vraag

Verlengen hussel + interactieve tv + telefoon

  • 6 April 2021
  • 26 reacties
  • 221 keer bekeken

Heb op 4-3-2021 een chat gehad over het verlengen van mijn abonnement. Er is mijn een mooie aanbieding gedaan. Zou binnen 5 werkdagen bericht krijgen. Helaas niet ontvangen. Gewacht tot 14-3-2021, opnieuw een chat. Nee alles komt en binnen 24 uur krijgt u de bevestigingsmail.  Helaas niets ontvangen. Op 16-3-2021 weer een chat gedaan. Antwoord: “Shanti: Yes ik was nog even bezig, maar met 5 werkdagen zal je bericht moeten ontvangen!. Helaas niets ontvangen. Heb toen maar gebeld met klanten service. "Het komt allemaal goed. Het is in bewerking, maar even 5 werkdagen wachten". Helaas niets gezien c.q. gehoord. Vorige maar weer gebeld met de klachtendienst. Antwoord: Het is nu ingang gezet, binnen een aantal dagen wordt er met u contact gezocht". Helaas nog niets weer gehoord. 

Ik ben het wachten nu echt zat. Wanneer komt KPN nu eens met een antwoord en wordt mijn aanbieding van 4-3-2021 doorgevoerd.

Dit ben ik van KPN niet gewend. Ruim 20 jaar maak ik gebruik van jullie diensten.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dit is inderdaad niet wat je van ons mag verwachten, @ardie! Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Aangevuld

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt, @ardie! Ik zie dat de verlenging wel is ingevoerd door mijn collega's, maar niet wordt doorgevoerd door een fout in het systeem. Hierdoor is de verlenging op de uitvallijst terecht gekomen. Ik kan de fout in het systeem helaas niet zelf verhelpen. Ik heb daarom een achterliggende afdeling aangestuurd om dit te repareren. Momenteel durf ik je niet te zeggen wanneer het precies mogelijk zal zijn om jouw abonnement te verlengen. Als ik terugkoppeling van mijn collega's ontvang, zal ik jou uiteraard hierover informeren.

Dit antwoord heb ik al een paar keer gehad. Moet het ruim 1 maand duren om de fout in het systeem op te losen.  Dat is toch niet goed voor jullie service. Wil toch graag binnen 24 uur een antwoord hebben.

Reputatie 7
Badge +17

Het spijt me, maar ik kan het echt niet anders maken. Mijn collega's van de achterliggende afdeling zullen de fout moeten herstellen alvorens we jouw abonnement kunnen vernieuwen. Ik kan nu niet meer dan een beroep op jouw geduld doen.

Jou collega's van de achterliggende afdeling zijn nu al ruim een maand bezig om de fout te herstellen, maar blijkbaar zitten ze er niet mee om klant te verliezen. Even telefonisch contact opnemen en uitleg te geven zit er blijkbaar ook niet in.

Mijn geduld heeft inmiddels het eindpunt bereikt en ben dan ook aan het overwegen om te kijken naar een andere provider. Ook overweeg ik een klacht te gaan indienen als ik binnen 24 uur geen reactie heb ontvangen van de achterliggende afdeling.

Ik hoop en ga er vanuit dat ik mijn overwegingen niet hoef uit te voeren.

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het jammer om te lezen dat je overweegt om over te stappen. :slight_frown:  We doen ons best om het probleem te verhelpen, maar het lijkt ingewikkelder dan gedacht. Er kijkt nu een speciaal team naar om het probleem te verhelpen. Deze afdeling zal zelf geen contact met jou opnemen. Zodra ik terugkoppeling heb ontvangen, kom ik bij je terug. Tot die tijd is het afwachten. Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je hoopt, maar ik kan het op dit moment echt niet anders maken.

We zijn intussen bijna 48 uur verder en heb nog steeds niets gehoord of gezien. Wat is nu precies het probleem? Als ik mijn abonnement op een of andere manier niet tegen een actie kan verlengen laten ze het dan weten. Zo ingewikkeld kan het toch niet zijn. Hoe kan ik zelf contact krijgen met dit speciale team?

Graag wil vandaag een antwoord, zoniet moet ik een andere stap nemen.

Reputatie 7
Badge +17

@ardie Het heeft in dit geval niet te maken met een actie waar je geen gebruik van kunt maken. Momenteel zou iedere wijziging in jouw abonnement leiden tot problemen. Er is in feite een probleem met jouw abonnement zelf, waardoor geen wijzigingen gedaan kunnen worden. Dit moet hersteld worden. Het team dat dit kan doen, is inmiddels aangestuurd. Helaas is direct contact met dit team niet mogelijk, sorry.

Ben dan wel heel benieuwd wat het probleem is met mijn abonnement.

Maar volgens mij wat dat het probleem ook al lang bekend n.l. op 16-03-2021 is dat mijn in een chat verteld. Moet het dan ruim een maand duren voordat er eindelijks iets aan gebeurd. Het is re hopen voor mij dat er iets aan gebeurd. Eigenlijk heb ik er geen vertrouwen meer in. 

Dit is onwaardige KPN service. Onbegrijpelijk!!!!

Heb gisteren ook via een chat contact gehad met de klachtenafdeling. Die wist mij te vertellen dat het gisteren, 16 april 2021 zou worden doorgevoerd en dat ik ook op die dag een bevestigingsmail zou ontvangen. Maar je raad het al. NIET ONTVANGEN, NIETS DOORGEVOERD. Onbegrijpelijk wat een service!!

De moed zakt steeds verder weg en ik geloof er niet meer in dat dit nog goed komt.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan me voorstellen dat je het vertrouwen kwijt bent, @ardie. Dit is ook absoluut niet wat je van ons mag verwachten. Ik weet alleen niet zo goed wat ik nog moet zeggen. We doen ons best om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Het is doorgezet naar de juiste afdeling. Mijn collega's hebben het verzoek op 14 april ontvangen. Met een doorlooptijd van 10 werkdagen, is het nog even wachten op een reactie/actie. Het verbaast mij wel dat mijn collega's van de afdeling Opzeggingen het gisteren opnieuw geprobeerd hebben, zonder dat het achterliggende probleem is opgelost. Zolang dit probleem niet is verholpen, zal het niet mogelijk zijn om een verlenging in te leggen. Het lijkt mij het beste om de terugkoppeling van de achterliggende afdeling af te wachten. Zodra ik reactie van hen heb ontvangen, zal ik dit aan jou laten weten. Tot die tijd is het aan te raden om niet opnieuw te proberen te verlengen. Het spijt me dat ik je op dit moment niet beter nieuws kan geven.

Ben nu al weer een aantal dagen verder en ja hoor nog steeds niets gehoord of gezien. Waar is KPN dan toch mee bezig. Is het zo moeilijk om een vraag van een klant die op 4 maart 2021 is gesteld  niet te kunnen verwerken.  Het is nu 22 april 2021 bijna 50 dagen verder en de klant moet nog maar steeds wachten op een juiste  afdeling die de vraag van de klant moet verwerken c.q. afhandelen. Dit is toch geen service.

Wat is er eigenlijk mis met mij huidige abonnement? Waarom lukt die verlening met de aangeboden actie op 4 maart 2021 niet. Waarom wordt ik niet gebeld of kan ik zelf niet bellen met een medewerker die wel verstand van zaken.  Graag wil ik met spoed reactie en vooral actie.

Reputatie 7
Badge +17

Ik wil niet in de herhaling vallen, @ardie. Maar we doen echt ons best om jouw abonnement te herstellen. Ik heb eerder al geprobeerd om uit te leggen dat jouw abonnement in feite kapot is. Jouw abonnement, samen met alle andere abonnementen, staat geregistreerd in een systeem. Bij jouw abonnement zit er een fout in het systeem. Hierdoor kunnen geen wijzigingen worden aangebracht in het systeem. Deze fout moet er uitgehaald worden. De fout zit behoorlijk diep in het systeem, waardoor het langer duurt voor er een oplossing is. Wij kunnen dit niet zelf oplossen, er moet een speciaal team voor aangestuurd worden. Dit hebben we gedaan, we kunnen nu niet meer dan afwachten. Ik snap dat je het wachten beu bent, je wilt gewoon een oplossing. Je bent alleen niet de enige die tegen dit probleem aanloopt, helaas. Het speciale team behandelt de problemen één-voor-één op volgorde van binnenkomst. Zo is er volledige aandacht voor ieder vraagstuk. Dit betekent alleen ook dat het langer duurt dan je van ons gewend bent. Maar geloof me, het probleem zal verholpen worden. Wanneer het zover is, dan zal ik of één van mijn collega's een melding krijgen dat het probleem verholpen is. Dit gaat allemaal digitaal. En wij zullen jou vervolgens informeren. Tot die tijd kan ik niet meer dan een beroep op jouw geduld doen, sorry.

Ik ben het nu eigenlijk wel een beetje zat. 21 dagen geleden heb ik een melding gedaan. Er is nog niets veranderd. Mijn geduld raakt op. Het is bijna eind van de maand, wellicht wordt het tijd om mijn abonnement dan toch maar op te zeggen. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je het zat bent en dat je graag een oplossing wilt. Dit wil ik ook graag voor je! Ik heb zojuist terugkoppeling van mijn collega's ontvangen dat ze het erg druk hebben en hierdoor een flinke achterstand hebben opgelopen. Het zo snel mogelijk oplossen van incidenten als deze heeft hoge prioriteit, maar kan in bepaalde gevallen wat langer duren door de complexiteit om deze op te lossen. Er zit helaas niets anders op dan het af te wachten, hoe graag ik het ook direct opgelost zie.

Wat is de stand van zaken. 14 dagen geleden melde je dat het een doorlooptijd had van 10 werkdagen. Deze zijn nu wel voobij. Toevallige wijze werd ik vorige gebeld door kpn hoe ik tevreden ik was over de service e.d. ik heb toen mij probleem met kpn duidelijk gemaakt. Werd toen door verbonden met klantenservice en deze jongeman zou het wel even regelen. Heb na 1 uur in de wacht te hebben gestaan de verbinding verbroken. Ik dacht ze bellen wel even terug. Nee hoor, weer een slechte service van kpn. Het schiet maar niet op. Een officele klacht is toch wel heel dicht bij.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb eerder inderdaad gesproken over een doorlooptijd van 10 werkdagen. Op 29 april heb ik echter een bericht geplaatst waarin ik aangeef dat mijn collega's een enorme achterstand hebben en dat het hierdoor langer gaat duren.

Denise_ schreef:

Ik heb zojuist terugkoppeling van mijn collega's ontvangen dat ze het erg druk hebben en hierdoor een flinke achterstand hebben opgelopen. Het zo snel mogelijk oplossen van incidenten als deze heeft hoge prioriteit, maar kan in bepaalde gevallen wat langer duren door de complexiteit om deze op te lossen.

Jouw casus is in behandeling genomen en er wordt gewerkt aan een oplossing. Hoe lang het nog gaat duren voor de oplossing er is, durf ik niet te zeggen. Mijn collega heeft tegen mij gezegd niet te kunnen aangeven wanneer het probleem verholpen zal worden. Ik snap dat dit vervelend is en dat je het wachten beu bent, maar ik moet je vragen geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.

Beste Denise,

 

Weer een antwoord waar ik niet op zit te wachten. Ik zit al vanaf 4 maart 2021, ruim 60 dagen, te wachten.

Geef mij eens een goede reden waarom ik mijn geduld moet bewaren. Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in dat dit nog goed komt!! Jij wel??

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben het met je eens dat dit veel te lang duurt, daarom kan ik me ook goed voorstellen dat het vertrouwen in een goede afloop weg is. Ik blijf positief, we zullen niet stoppen voor het is opgelost. Ik kan je alleen nog geen verwachte oplostijd geven in deze situatie. Wel hoop ik dat je ons de kans wilt geven om het op te lossen.

Weer een week verder. Inderdaad nog niets gezien of gehoord. Wanneer komt nu eens de oplossing? Mijn geduld is op!!

Reputatie 7
Badge +17

Dat begrijp ik heel goed, @ardie. Ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet zeggen, want er is nog steeds geen oplossing. Ik kan je ook geen oplostijd geven in deze, daar mijn collega's dit ook niet weten. Dit probleem is in behandeling bij een specialist. Zodra zij de oplossing hebben, dan zal ik dit uiteraard terugkoppelen aan jou. Zolang je niets van mij hoort, is er helaas ook nog geen oplossing en moet ik je vragen af te wachten. Meer kan ik echt niet doen.

Ik geloof er niet meer in dat er een oplossing komt. Blijkbaar maakt het KPN niet uit of je nu een trouwe klant bent. Je wordt als klant maar aan het lijntje gehouden. Wat een klantvriendelijkheid en wat een service. 

Kun je überhaupt wel je abonnement verlengen met een actie als je al klant bent bij KPN.  Dat moet je maar eens vragen bij een specialist.

Verder ga ik mij toch echt overwegen om een klacht te gaan indienen, want een klant bij 3 maanden laten zweven is toch niet wat bij een organisatie als KPN past.

 

 

 

Er is een ander probleem bij gekomen. Ik heb vandaag via Mijn KPN het ESPN pakket verwijderd en nu is ook mijn pakket gratis opnemen weg. Gebeld met klantenservice maar niet te herstellen. Melding van klantenservice dat ik altijd geluk heb gehad dat ik er niet voor hebben hoeven te betalen. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +17

Er is een ander probleem bij gekomen. Ik heb vandaag via Mijn KPN het ESPN pakket verwijderd en nu is ook mijn pakket gratis opnemen weg. Gebeld met klantenservice maar niet te herstellen. Melding van klantenservice dat ik altijd geluk heb gehad dat ik er niet voor hebben hoeven te betalen. Wat nu?

Ik ben bang dat ik hier niets aan kan veranderen. Ik heb de facturen erbij gepakt en daar staat inderdaad op dat je het Opnemen pakket gratis had. Het gaat hier inderdaad om een fout in jouw voordeel. Als ik jouw abonnement bekijk, heb je namelijk geen recht op gratis Opnemen pakket. Het Opnemen pakket krijg je gratis wanneer je Interactieve TV met twee tv-ontvangers hebt. Maar jij hebt er maar één in jouw abonnement. Dat betekent dat je in principe zou moeten betalen voor het Opnemen pakket. Met het verwijderen van ESPN is deze fout hersteld. Wil je graag weet het Opnemen pakket? Dan kan je deze betaald aanzetten. Ik kan het niet anders maken, sorry.

Hallo,

 

Heb je mijn eerste reactie van gisteren ook gelezen?

En wat betreft de tweede reactie en jou antwoord hierop is misschien wel de oplossing van mijn "foute abonnement". Als dat zo is kan de aanbiedings actie van begin maart 2021 dan nu worden doorgevoerd.

In deze actie zit trouwens ook gratis opnemen pakket.

 

Ik heb nu het opnemen pakket aangezet.