Beantwoord

Verouderde ExperiaBox

  • 6 August 2019
  • 8 reacties
  • 297 keer bekeken

Wij hebben een verouderde expedia boxZXV10 H220N. Zojuist contact gehad met de KPN en ze sturen mij een vervanger. Nu lees ik op het forum dat de installatie nogal eens lastig is, en de oplossing is dan de er een ZXV10 wordt opgestuurd. Maar die is toch verouderd? Wat is de opvolger van onze expedia boxZXV10 H220N?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 August 2019, 11:51

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @HeleneCorine Installatie lastig, dat valt wel mee.
De aansluitingen zijn gelabeld, dus gewoon de stekkertjes één voor één omsteken.
Zet daarvoor eerst het oude modem uit en na omsteken het nieuwe modem aan.

De ZXV10 moet je niet willen houden, de klachten daarover zijn legio hier op het forum.

Welke Experia Box je krijgt dat varieert, je krijgt een recent model dat klaar staat, vaak een v10A (het nieuwste model)
Hallo @HeleneCorine , je kunt of een Experia V10 of een Experia V10a krijgen, beide recente modellen.
Het aansluiten is inderdaad niet moeilijk, gewoon de aansluitingen vergelijken met de oude modem en omsteken. Krijg je er nieuwe aansuitkabels bij, dan deze bij voorkeur gebruiken en de oude kabels als reserve bewaren.
Vergeet niet de oude modem retour te sturen, die heb je in bruikleen en wil KPN weer graag terug hebben.
Dat zie je wel terug in de bijgeleverde documentatie.
Thanks!
Reputatie 7
Badge +21
Het installeren van een ExperiaBox is inderdaad erg eenvoudig. Op deze pagina vindt je een instructievideo, mocht je het nodig hebben. Mocht je er toch niet uitkomen, dan horen we het graag van je. We helpen je graag verder. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Is het gelukt om de nieuwe ExperiaBox aan te sluiten?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 7
Badge +24
... dus ga ik ervan uit dat het is gelukt.
Of het is helemaal mislukt en heeft nu geen internet meer 😉
Gelukt, bedankt voor je motiverend advies.👍

Reageer