Beantwoord

Verplaatsen huisaansluiting

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Ik heb via mijnaansluiting.nl offerte gevraagd om mijn huisaansluiting te verplaatsen. Hij komt nu in de huiskamer en ik wil hem graag in de meterkast. Nu kreeg ik offerte en wilde men dat gaan doen maar werdt er gezegd dat ik dan wel zelf een muurdoorvoer moet maken.

Mijn vraag is wat dat dan is en wie dat soort werk zou kunnen doen. Ik vindt het wel heel apart dat KPN dat niet zelf kan doen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 June 2019, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Martenmosch, welkom hier.

Een muurdoorvoer is eigenlijk precies wat je ervan zou verwachten. Een doorvoer van een kabel door de muur. Wij doen dit niet omdat we niet weten waar er geboord moet worden, denk aan kabels of water/gas leidingen. Het is ook een verzekeringskwestie, mochten we iets raken.


Mijn vraag is wat dat dan is en wie dat soort werk zou kunnen doen.


Een lokaal bouwbedrijf/elektricien zou dit prima aan moeten kunnen, vraag dit even na.

Weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Badge +24
Marten, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
dank, ik weer voldoende!