Verrekening neemt 4 weken in beslag

  • 26 June 2019
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Hallo,
Ik wil hier graag even op reageren want jullie zeggen binnen 10 werkdagen.
Ik heb gisteren met jullie gebeld omdat ik gisterochtend merkte dat ik na 3 dagen het factuur nog eens betaald had en ik heb direct naar kpn gebeld en aangegeven dat ik teveel betaald heb. Ze konden ook direct zien dat ik geen openstaande facturen meer had en er werd mij verteld dat het terugboeken zeker wel 4 weken in beslag kon nemen.

Nou dit vind ik erg spijtig, want waarom moet het zo lang duren om een teveel betaalde factuur terug te storen. Ik moet al op de kleintjes letten en tuurlijk ik ben stom geweest om het 2x over te maken, maar om dan eens 10 werkdagen tot uiterlijk 4 weken te moeten wachten eer het geld weer terug gestort is. Neem aan dat dit beter zou kunnen. Als de klant direct belt en alles is terug te zien in het systeem dan zou het toch een fluitje van een cent moeten zijn.

Sorry voor het bericht maar heb even me hart gelucht

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19
Misschien kan ik je gerust stellen. Ik maakte vorige week die fout. 4 dagen later had ik het geld terug.
Reputatie 7
Badge +24
Hi V, welkom hier.

Het klopt inderdaad dat dit, in bepaalde gevallen, tot 4 weken kan duren. Ik wil dit wel graag voor je nakijken en navragen.

Even belangrijk! Heb je dit zelf 2 keer handmatig overgemaakt? Of is het 1 keer automatisch geïncasseerd en 1 keer handmatig gedaan? Verder, gaat het om 2x het bedrag voor mobiel of voor de vaste diensten?

Ik hoor graag van je.
Alex-p

Klopt 2 x handmatig overgemaakt voor kpn thuis vaste diensten
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk.

Ik zal het even uitleggen waarom het verschillend kan zijn. Wanneer klanten een achterstand hebben wordt dit bedrag langere tijd vastgehouden om het uit te zoeken. Dat is bij jou niet van toepassing.

Ik heb contact gehad met de afdeling die hierover gaat, maandag gaat er een opdracht uit om het bedrag terug te storten. Begin volgende week staat het weer op je rekening. 🙂