Beantwoord

Verschillende apparaten werken niet op WiFi

  • 1 July 2019
  • 8 reacties
  • 115 keer bekeken

kan met noeuwste iPhone en Mn nieuwe camer met WiFi niet inloggen krijg steeds melding wachtwoord klopt niet .Ander WiFi kan wel .
Wat kan ik hier aan doen

Admin: Bericht afgesplitst van oude ipads pakken wifi niet meer sinds experia box 10
icon

Beste antwoord door Griekkie 3 July 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Griekkie . Wat irritant en merkwaardig dat je niet op je wifi kunt inloggen.
Maak je verbinding met de experiabox? In veel gevallen staat het wachtwoord achterop het modem. Kun je vertellen wat voor type experiabox er bij jou thuis staat?
Als er een computer/laptop is die bedraad is aangesloten kun je ook proberen om zelf het wifinetwerk + wachtwoord aan te passen via de zogenaamde servicetools: https://www.kpn.com/service/servicetools.htm
Laat je weten of het lukt? 🙂
dank je wel ! Alles is al meerdere keren gereset.Alleen op 1 iPhone 10& en een nieuwe camera met WiFi functie geeft ie steeds fout wachtwoord als melding.
ze doen t allebei wel op een ander WiFi netwerk
is toch raar.
Het wachtwoord veranderen wil ik eigenlijk
liever niet doen om dat ons kassasysteem er ook op zit bedankt alvast v je tips
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Griekkie
Waarschijnlijk gebruik je nog de oude onveilige poorten.

Gebruik je poort 110 voor het ontvangen van je e-mail?
Verander deze dan in poort 995 voor POP of poort 993 voor IMAP
En zet TLS SSL aan.

En gebruik je poort 25 voor het verzenden (SMTP)?
Dit is een onveilige poort, deze kun je beter niet gebruiken.
Gebruik poort 587 en vink TLS SSL aan
Zet identiteitscontrole op wachtwoord
en vul je complete gebruikersnaam en je wachtwoord in.

Voor de instellingen van de KPN e-mail kun je ook hier de instellingen bekijken.


Sorry was in de war met e-mail ophalen.
Ik snap heel goed dat je niet van de regen in de drup wilt komen. Als ik het allemaal goed lees zijn er dus wel andere apparaten draadloos aangesloten? Waar haal je het wachtwoord vandaan? Is die ooit aangepast of komt die nog overeen met het wachtwoord op het modem? Zitten er misschien tekens in die je makkelijk door elkaar kunt halen? Een 0 is een o of een B is een 8? Aangezien de foutmelding op je iphone heel duidelijk aangeeft dat het wachtwoord niet klopt, moet hier iets misgaan, lijkt me.
Reputatie 7
Badge +24
En hoofdletters / kleine letters...
We hebben een nieuwe iPhone gekregen van de Apple samen met hun allerlei testen gedaan maar ook zij kwamen er niet uit.
Nu doet ie het!
bedankt .
Dat is goed nieuws, @Griekkie . Dank voor de update en fijn dat Apple hier netjes een nieuwe telefoon heeft geleverd. Mocht er in de toekomst iets anders zijn, weet je mij te vinden!