Beantwoord

Verschrikkelijk trage Wifi!

  • 27 January 2019
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo allen,

De wifi thuis is zo ontzettend traag. Ik heb alle tools uit de kast getrokken, maar niets helpt. Het signaal schommelt per dag heel erg, maar snel kan ik het nooit noemen. De router (v10a) staat beneden, maar ook daar is de wifi niet geweldig. Het enige dat ik weiger te doen is een kabel leggen naar boven. HELP!

Altijd erg te spreken geweest over de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van KPN, maar het is toch te bizar voor woorden dat we anno 2019 nog geen fatsoenlijk wifisignaal door een woning van 80m2 krijgen. Ik betaal erg veel geld voor iets dat ik niet krijg. U snapt mijn frustratie.
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2019, 16:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Alfredh Natuurlijk snap ik dat de frustratie hoog is opgelopen. Je kunt of wilt niet overal kabels leggen en dan is een goed wifi-signaal wel zo prettig. Nu geef je aan dat je 'alle tools' uit de kast hebt getrokken. Kun je me vertellen wat je precies hebt gedaan?

We hebben onze wifi tuner. Dit is een heel handig tooltje, dat niet alleen je wifi in kaart brengt, maar ook enkele aanpassingen kan doen. Bovendien komen er ook vaak goede adviezen of vervolgstappen uit. Wil je deze eens draaien?
Reputatie 6
Badge +8
Altijd erg te spreken geweest over de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van KPN, maar het is toch te bizar voor woorden dat we anno 2019 nog geen fatsoenlijk wifisignaal door een woning van 80m2 krijgen. Ik betaal erg veel geld voor iets dat ik niet krijg. U snapt mijn frustratie.

Juist anno 2019 is bekabeling binnenshuis belangrijk als je in een drukke omgeving zit. Als het aanpassen van het wifi signaal het oplost is dat mooi, maar als de wifi tuner op een Experia Wifi uitkomt, moet je alsnog kabels gaan leggen. Dit heeft niks met klantvriendelijkheid of behulpzaamheid bij KPN te maken, maar zijn technische beperkingen van het wonder dat wifi is.

Reageer