Beantwoord

Vervangen Experia Box

  • 7 January 2019
  • 7 reacties
  • 2845 keer bekeken

Goedemiddag,

Is het mogelijk om mijn Experia Box te laten vervangen door een nieuw exemplaar? De laatste dagen valt de verbinding regelmatig geheel weg (geen internet en geen tv dus). Resetten van de box helpt wel het weer terug te krijgen, maar ik heb het gevoel dat de box tegen het einde van haar levensduur aanzit.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 January 2019, 14:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @fchogervorst.Welkom op het forum! Wat vervelend dat de verbinding steeds wegvalt. Ik zal de verbinding doormeten om te bekijken of een nieuw modem het probleem verhelpt. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@Vikash, dank voor je reactie. Ik heb huisnummer, postcode en klantnummer in mijn profiel gezet. Ik neem aan dat dat volstaat?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb zojuist de diensten doorgemeten en heb de mogelijkheid om een nieuwe ExperiaBox toe te sturen. Ik zal de nieuwe ExperiaBox naar een servicepunt bij jou in de buurt versturen. Je ontvangt hier een sms over. Je kan de oude ExperiaBox achterlaten bij het servicepunt. Ik hoor graag van je of een nieuw modem het probleem heeft verholpen.
Komt goed, dank tot zover!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @fchogervorst!
@Vikash update: gisteren het modem ontvangen en geïnstalleerd. Tot nog toe blijft het allemaal prima werken.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat deze nieuwe ExperiaBox het probleem heeft verholpen. Mocht je onze hulp nog nodig hebben, dan weet je ons te vinden! ☺️

Reageer