Beantwoord

vervanging experiabox tbv thuiswerken

  • 19 May 2020
  • 16 reacties
  • 154 keer bekeken

Badge
  • Deelnemer
  • 7 reacties

Beste,

 

ik ervaar problemen met thuiswerken en het inloggen op onze citrix omgevingen.

onze ict kijkt nu al een tijdje mee naar de freezes die ik ervaar op de citrix omgevingen.
zouden jullie mij de nieuwste versie van de Experiabox willen toezenden?

blijkt dat het bij meer mensen heeft geholpen.

alvast dank, GJ

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 May 2020, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u nu? Werkt u via WiFi of bekabeld? 

Badge

Hallo Nick, 

Experia box 8 

Bekabeld 

Gert-Jan Ditsel 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Heeft u glasvezel? Welke snelheid haalt u als u een speedtest doet? https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Hoi @GJD .  Welkom op het forum.

Wat gaat er precies mis dan? Werk je via wifi of via een kabel? Wat voor storing ervaar jij?

De v8 is alweer wat ouder maar doet het doorgaans prima.   Ik heb iets meer info nodig.

Badge

Ok. Heeft u glasvezel? Welke snelheid haalt u als u een speedtest doet? https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/b85c7230-9ffd-11ea-90f7-fdfa3725f363 

Badge

Hoi @GJD .  Welkom op het forum.

Wat gaat er precies mis dan? Werk je via wifi of via een kabel? Wat voor storing ervaar jij?

De v8 is alweer wat ouder maar doet het doorgaans prima.   Ik heb iets meer info nodig.

Vanuit mijn werkgever werken we met Citrix. ik strat een “Desktop” speciaal gemaakt voor het werken met BIM. Deze freest van tijd tot tijd waardoor ik moet disconnecten en opnieuw inloggen. dit gebeurt meerdere keren per dag. 

Vanuit mijn werkgever en de ICT afdeling zijn we van alles langs gegaan wat mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn. (we zijn best een grote organisatie met veel ICT kennis).

Het vervangen en overstappen naar een nieuwe Experia Box blijft als mogelijke oorzaak over voor het probleem. hierin volg ik de raad van mijn ICT afdeling.

Badge

Hoi @GJD .  Welkom op het forum.

Wat gaat er precies mis dan? Werk je via wifi of via een kabel? Wat voor storing ervaar jij?

De v8 is alweer wat ouder maar doet het doorgaans prima.   Ik heb iets meer info nodig.

Hallo Nick, 

Experia box 8 

Bekabeld 

Gert-Jan Ditsel 

zoals eerder beantwoordt ik werk al bekabeld aangezien mijn ICT afdeling dit ook adviseerde

Kabel juich ik toe! 

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Badge

Kabel juich ik toe! 

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

ja gedaan

@GJD . Ik wil je even bellen. Helaas krijg ik voicemail.

Ben jij morgenmiddag bereikbaar?

Badge

Hallo Erwin, je kan nu bellen ik ben wel tot 17.00 bereikbaar.

morgenmiddag mag ook. 

Ik krijg je niet te pakken, @GJD  :-)

Ik doe straks nog een poging.

Rond 14:15 regelen we een nieuwe ;-)  

Hopelijk is daarmee het probleem verholpen.

Gelukt. Heb jij de SMS ontvangen? 

Badge

Gelukt. Heb jij de SMS ontvangen? 

Ja helemaal gelukt en helemaal blij! bedankt voor je inzet @Erwin_ super opgelost zo!

ik ben een tevreden klant!

Top! Je weet mij te vinden, mocht je andere vragen hebben.