Beantwoord

Vervanging modem, hoe werkt dat?

  • 11 January 2021
  • 3 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik heb recht op een nieuw modem, na veel bellen met kpn. Mijn oude modem blijkt niet goed samen te gaan met mijn tv ontvanger. Ook fijn dat ze van kpn dan even pro actief contact met je zoeken! Niet dus! Waardeloos. Na veel pijn en moeite eindelijk een medewerker aan de lijn gehad (alleen al het service nummer vinden is een ramp). Dus: nu krijg ik een nieuw modem. Ik moet dat modem alleen wel even zelf ophalen bij een post nl punt. Hoe durven ze… zeker in Corona tijden. Sta ik bij dat post nl punt: mevrouw, u krijgt uw pakketje alleen mee als u iets inlevert… WAT NU WEER??? Mij is niks gezegd! Nu dus nog steeds geen nieuw modem. Nog steeds geen werkende tv. Hoe kom ik erachter wat ik nu moet doen?? Mijn oude modem meenemen naar het post nl punt?? Is dat het? Ingepakt? En naar welk adres moet dat dan? Wat is KPN een waardeloos bedrijf geworden zeg!!! Maximale frustratie. 

icon

Beste antwoord door RBxx 11 January 2021, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Goeiemorgen zonnestraaltje, je hebt er echt zin vandaag he. Als een omruilaktie in gang wordt gezet krijg je mailtje of sms'jes met hoe het werkt. Bij iedereen gaat het zo. Maar bij jou natuurlijk niet. Wat een pech. Dat een modem niet geschikt is voor een tv ontvanger of andersom is dan wel een vreemd verhaal. Het zal waarschijnlijk aan de manier van aansluiten zitten. Maar goed je weet nu wat je moet doen. Fantastische dag verder! 

Goedemiddag wijsneus, en weten ze dan bij het post nl punt waar dat oude modem heen moet? 
Ik heb niks van kpn gehoord over het terugzenden van iets. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MaartjeTie , ik ga ervan uit dat het retouradres bekend is bij het PostNL punt. Zet het volgende adres op de doos.

Stop het oude modem plus stroomadapter in de doos, samen met een briefje met jouw naam, adres en klantnummer. Dan komt het zeker goed.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het verzendbewijs dat je ontvangt van PostNL.