Beantwoord

Vervanging van verouderd modem

• 7 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 391 keer bekeken

Zou het mogelijk zijn om het modem dat wij nu nog gebruiken (Thomson TG789vn) te vervangen voor een nieuw model? Het huidige modem van ongeveer 8 jaar oud begint nu wel flink achter te lopen wat betreft de wifi verbinding.
Hopelijk kunt u hierbij helpen.
icon

Beste antwoord door Henk2304 9 oktober 2018, 17:12

Via deze link kun je controleren of je apparatuur geschikt is om Netflix te kijken, ook als je nooit naar Netflix kijkt en/of daar geen abo op hebt. Als je apparatuur te oud is wordt een omruilvoorstel gedaan, niet alleen van iTV-ontvangers (als dat nodig is) maar ook van je Experia Box.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Dat is ook wel een oude inderdaad, vul alvast je profiel
aan met alle informatie (wat alleen zichtbaar is voor jezelf en KPN Moderators) dan kunnen ze je meteen helpen indien nodig, scheelt weer tijd 😉
Reputatie 7
Via deze link kun je controleren of je apparatuur geschikt is om Netflix te kijken, ook als je nooit naar Netflix kijkt en/of daar geen abo op hebt. Als je apparatuur te oud is wordt een omruilvoorstel gedaan, niet alleen van iTV-ontvangers (als dat nodig is) maar ook van je Experia Box.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond FVisser, welkom op het KPN Forum en bedankt voor jouw bericht!

De Experia Box die je noemt is al een tijdje in de running, dus ik snap goed dat je deze een keer wil vervangen! Je hebt van Henk ook al een link gekregen waar je dit kan regelen. Heb je inmiddels al een ruiling aangevraagd? Ik zie namelijk wel een logistieke levering, wat die Experia Box dus kan zijn. Mocht ik je hier nog wel bij kunnen helpen, geef het dan even aan. Dan gaan we het alsnog in orde maken 😉
Reputatie 7
Badge +21
@FVisser, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het gelukt is via de link of onze klantenservice? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer