Verwarring over betalen facturen en betaalafspraak

  • 2 December 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Omdat mijn inkomsten 9 dagen later binnenkomen dan voorheen, heb ik getracht de betaaldatum van de maandelijke  afschrijving 'thuis' te verzetten. Ik zou dan 1 maand gespreid betalen. In het vervolg zou dan rond de 15e het bedrag worden afgeschreven. De afspraak is in oktober gemaakt. Ik heb in november een bedrag van €41,95 betaald. Heb vorige week KPN hierover gebeld. Medewerkster is gaan controleren en vertelde dat het om een onterechte afschrijving gaat. Ik mocht het terugboeken., dat heb ik gedaan. Omdat ik een herinnering kreeg dat het bedrag niet afgeschreven kon worden heb ik het maar betaald. Klopt het idd niet, dan kan ik het wel weer terugboeken.  🤷‍♀️  Kan zijn dat ik het mis heb, maar ik vraag me vooral af of iemand hier iets dergelijks heeft meegemaakt en wat er toen gedaan is. Positief of negatief, maakt niet uit. Ik wil KPN niet iets voor de voeten gooien wat nog niet zeker is. Ik vind het wél apart dat 2 medewerkers checken en met tegengestelde antwoorden komen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Ecaj!

Ik zie dat je na het plaatsen van jouw topic nog telefonisch contact met ons hebt gehad en bent doorverbonden met de financiële afdeling. Ben je er uit gekomen en is het wat duidelijker inmiddels?