Beantwoord

Wisselen van provider

  • 18 September 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Wij wachten op een aansluiting van kpn bij ons nieuwbouwhuis, als we nu ziggo nemen zou kpn dan de overstap etc regelen zodra hun netwerk bij ons beschikbaar is?
Og zitten we aan ziggo vast voor bijvoorbeeld één jaar?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 September 2019, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
In principe ga je altijd een jaarcontract aan. Gaat het nog lang duren voordat je kpn aansluiting klaar is?
Reputatie 7
Hoi @Harry.m, de meeste providers werken inderdaad met een jaarcontract. Je zou dan na het jaar over kunnen stappen naar ons, in die tijd is dat niet zo makkelijk.
Ik ben net als Joep benieuwd hoe het gaat met de aansluiting, wat is de verwachting daarvan? Gaat het over een koperverbinding of een glasvezelaansluiting?
Reputatie 7
Hoi @Harry.m, ik heb nog geen bericht van je gezien. Als we je hierin nog iets voor je kunnen doen hoor ik het graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Valt me wel op in zulk soort topics dat Ziggo vaak veel sneller is met de aansluiting. Ziggo heeft hem vaak al liggen als KPN nog moet beginnen.
Reputatie 6
Badge +8
Valt me wel op in zulk soort topics dat Ziggo vaak veel sneller is met de aansluiting. Ziggo heeft hem vaak al liggen als KPN nog moet beginnen.

En op het Ziggo forum is het omgekeerd. 🙂