Vraag

Verzoek tot overname abonnement, geen diensten

  • 18 January 2020
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Sinds 48 uur geen internet door verzoek tot overname abonnement en daarmee afgesloten


4 reacties

Heeft iemand ervaring hoe lang zoiets gaat duren?  Al contact gehad met klantenservice maar ze weten ook niet wat het probleem is.  
ergens een fout en ze zijn er mee bezig

Reputatie 7
Badge +28

Iemand moet ergens het administratief weer in orde maken.  Als het goed is, heb je je forumprofiel al gevuld. Er komt hier vanzelf een moderator langs. 

Oké, dus gewoon even geduld dus. 
begreep van kpn dat het momenteel bij enkele duizenden klanten aan de gang is maar omdat ik er nergens iets over lees twijfel ik hieraan

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Willem en welkom op het forum! Wat zuur dat je nu zonder diensten zit. :slight_frown:  Er is inderdaad bij meer klanten hetzelfde gebeurd; een overname van de lijn waardoor je zonder diensten komt te zitten. Ik heb gekeken wat de voortgang is en we zijn stap voor stap bezig om iedereen weer aangesloten te krijgen, ook jij. Onze afdeling Spoed en Herstel heeft dit in beheer en er zijn extra monteurs ingeschakeld om iedereen weer online te krijgen. De verwachting is dat dit uiterlijk dinsdag allemaal opgelost is dus je zou voor die tijd bericht moeten krijgen waarmee je uiterlijk dinsdag weer online bent. Mocht dit niet het geval zijn, wil je hier dan een bericht plaatsen? :slight_smile:

Reageer