Beantwoord

videos youtube laden niet bij gebruik wifi

  • 26 September 2021
  • 12 reacties
  • 114 keer bekeken

Video’s YouTube laden niet bij gebruik van WiFi op de iPhone. Sommige video’s doen t wel, bv Facebook. Bij de iPad op de WiFi werkt YouTube wel gewoon. Ik heb de app al ns verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Weet iemand waar dit aan kan liggen? 

icon

Beste antwoord door Iris66 13 October 2021, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Iris66 , welke contractuele internetsnelheid heb je?

Zijn er ook andere gebruikers actief als je wat wilt downloaden?

Hoe is de wifi op je mobiel ingesteld, via de 2,4-band of via de 5.0-band?

 

Hallo JanD, dankjewel voor je reactie. 
mijn internet abonnement is het volgende:

200 Mbit/s download

20 Mbit/s upload
 

de laatste vraag is via 2,4 band, de andere lukt niet op 1 of andere manier… Die krijg ik niet te zien…

wel gek dat YouTube ‘t wel doet op de iPad hier. 

Ik heb ditzelfde, netwerk blokkeert versleuteld dns verkeer. De software is up-to-date. 
hoe verhelp ik dit?

 

*Admin: toegevoegd aan eigen topic

Hallo @Iris66 welk merk en type(nummer) modem heb je van KPN?

 

Dat is de Experia Box v10A

is dat voldoende info? 

Hier is ook nog een foto van de achterkant:

 

Ik zou ‘t wel vreemd vinden als ‘t aan de wifi zou liggen aangezien de iPad geen problemen geeft en m’n 2 zoons ook gewoon YouTube kunnen kijken op hun telefoon. 
Ik kom er maar niet achter….

Reputatie 7
Badge +17

@Iris66 heb je ook al geprobeerd om de wifi verbinding te vergeten en opnieuw in te stellen?

Ik heb al ns een reset gedaan van de WiFi. Het raarste is dat de iPad en de iPhones van mijn zoons hier geen last van hebben en YouTube wel werkt

Reputatie 7
Badge +17

@Iris66 ik denk om die reden ook niet dat het ligt aan of de wifi het wel of niet zou doen. Gezien je de Youtube app ook al een keer hebt verwijderd denk ik ook niet dat dit nog een keer doen zin zal hebben. In dit geval bedoelde ik specifiek de instructie netwerk vergeten op het mobiele toestel. Gaat het overigens alleen om het wifi netwerk thuis of heb je dit probleem ook met andere wifi netwerken? Bijvoorbeeld die van de buren. 

Reputatie 7
Badge +17

@Iris66 ik heb al even niks meer van je gehoord. Speelt het probleem nog of lukt het ondertussen weer om ook via de wifi gewoon weer YouTube te kunnen kijken?

Hallo Bram, 

heb zojuist de WiFi ‘netwerk vergeten’ opnieuw ingesteld en HIJ DOET ‘T 😀🙏🥳

dankjewel! Ik was er inmiddels moedeloos van geworden en dacht laat maar….
Topper!

Reputatie 7
Badge +17

Dat is fantastisch nieuws! Bij dit soort problemen is het altijd even puzzelen. Blij dat alles weer werkt zoals het hoort te werken. :relaxed: