De voeding van de Experia box V10 is onbetrouwbaar geworden. Ik had de voeding uitgenomen en bij het opnieuw aansluiten bleef het groene lampje uit. Ook na enige tijd wachten. Ik had helaas geen andere 12V 2,5A met een passende stekker en juiste polariteit. Toen ik na het zoeken de Experia V10 voeding nogmaals probeerde heb er op geklopt en ging het lampje zowaar weer branden. Ik heb hem snel weer op zijn plaats gehangen, maar het is niet erg betrouwbaar zo. Bij een volgende stroomstorig kan het afgelopen zijn, daar wil ik liever niet op wachten.
Ik heb geprobeerd dit te melden via de self service pagina's maar die gaan allemaal over wegvallen van internet, geen internet of slechte WiFi en zo. Dat is niet aan de orde. Nergens kun je een voedingsadapter probleem kwijt. Op dit forum staan toch een aantal berichten dat dit vaker voor komt.
Waar kan ik de storing melden zodat ik een voedingsblokje voor mijn Experia V10 krijg die wel betrouwbaar opstart?