Sinds de recente update maakt ons vogelhuisje geen contact meer met de WiFi. Deze was verbonden op de 2.4GHz band, met een (iets) ander wachtwoord dan de 5GHz band (nl. zonder speciale tekens).
Nu heb ik het wachtwoord van de WiFi gewijzigd naar het oude 2.4GHz wachtwoord - maar geen succes... nog steeds maakt het vogelhuisje geen verbinding met de WiFi.
Wat nu? Het is echt een vreselijk gedoe om het vogelhuisje te resetten... is er een andere oplossing?
Beste antwoord door Remon en Jan
De oplossing is gevonden!
Zoals Lisa schreef, heb ik het gedaan: ik heb de beide WiFi Experiaboxen uitgezet. Echter: de (hoofd)Experiabox nam niet de WiFi over, want de WiFi staat uit op deze hoofdingang, om de WiFi-Experiaboxen goed te laten werken. Ik heb vervolgens mijn laptop aangesloten (bekabeld) op de (hoofd)Experiabox. Toen ik inlogde op de Experiabox, bleek dat het 'hoofd’wachtwoord van de WiFi nog het oude wachtwoord bevatte (met speciale tekens). Ik heb dit gewijzigd naar het nieuwe wachtwoord van de beide WiFi Experiaboxen (zonder speciale tekens). Heb dus niet de banden hoeven splitsen.
Verbinden van het vogelhuisje werkt vervolgens probleemloos :-)
Bedankt voor het meedenken allemaal, ben blij dat het is gelukt.