Vraag

Volgen van bestelling via de webpagina werkt niet, gaat mijn bestelling wel goed?

  • 6 April 2022
  • 17 reacties
  • 651 keer bekeken

Hallo, afgelopen vrijdag (1 april) heb ik een bestelling geplaatst en ook een bevestigingsmail ontvangen. Ook heb ik een mail ontvangen dat het product gekoppeld is aan mijn KPN ID.

Echter lukt het met geen mogelijkheid om online mijn bestelling te volgen. Via deze pagina https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm krijg ik (na inloggen met mijn KPN ID) al 6 dagen lang de melding “Er gaat iets mis”. Zie bijlage.

Ben benieuwd of dit wel allemaal goed gaat?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Giel073, leuk dat je het forum weer hebt gevonden! Jammer om te lezen dat het zo mis gaat met het inzien van de bestelling. Heb je inmiddels verduidelijking? Voor dit soort zaken is het doorgaans praktischer om even te bellen met de collega's via 0800-0402. Zij kunnen meteen met je mee kijken. Op het forum heb je contact met de community die overwegend uit andere klanten bestaan. Wij, moderators, zijn ook aanwezig, maar, zoals je hebt gezien, duurt het even voordat je een reactie van ons krijgt.

 

Mocht je nog vragen hebben, vul dan gerust je profiel aan met je adres en klantnummer. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we met je mee. 

Hallo @Marcia_ , bedankt voor je reactie. Ik heb mijn adres en klantnummer ingevuld in mijn profiel. Zou jij even willen kijken wat de status van mijn bestelling is en waarom ik deze niet kan inzien?

Dank!

Reputatie 7
Badge +30

Top. Ik zie dat je vorige week contact hebt gehad en dat er nu 15 juli een monteur komt. Dan wordt alles ook pas opgeleverd. Die datum is correct? Ik durf niet te zeggen waarom je de status van je bestelling niet in kunt zien om eerlijk te zijn. Heb jij al eens je cookies/cache verwijderd en evt. een andere browser geprobeerd? Je logt in met het e-mailadres waar je ook dit forumaccount mee aangemaakt hebt?

Beste @Marcia_ bedankt voor je reactie, 15 juli klopt inderdaad. Ik snap ook niet waarom de online bestelstatus niet werkt. Ik log in met hetzelfde mail adres als hier op het forum. Heb al verschillende browsers geprobeerd, maar blijft dezelfde melding krijgen. In Mijn KPN staat wel onder “Thuis” mijn adres vermeld, maar als ik deze open krijg ik ook een technische fout. Misschien is de bestelling toch nog niet helemaal goed verwerkt?

Reputatie 7
Badge +30

Kan het misschien zijn dat, dat wat je nu onder ‘thuis’ ziet, nog de oude koppeling is? Van de vorige keer dat je klant bij ons was? Zou je die eens willen ontkoppelen en het dan eens opnieuw willen proberen? Als dat ook niet werkt, ga ik je probleem voorleggen bij de collega's van MijnKPN!

Hallo @Marcia_ ook in MijnKPN speelt zich iets vreemds af: in de MijnKPN App zie ik onder Thuis helemaal geen producten staan (en kan er dus ook geen verwijderen).

Als ik daar het abonnement wil toevoegen en de gegevens invul, zegt hij “We. kunnen dit abonnement niet vinden”.

Als ik via de website inlog op MijnKPN en naar Producten ga, zie ik 3 producten staan; een mobiel abonnement, 1 oud abonnement (“adres niet geladen”) en 1 met mijn adres. Zie afbeelding:

Ik kan daar echter geen product verwijderen, alleen toevoegen (en dat lukt dus niet). Als ik vervolgens op mijn adres klik, zie ik overal staan “Niet beschikbaar”.

Hoor graag wat je collega’s van MijnKPN hierover kunnen zeggen. Alvast bedankt :)

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik ga het doorgeven en hou je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zou toch zweren dat ik al gereageerd had, maar dat blijkt niet zo te zijn :-(. Het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn! Wil je proberen of het bekijken van de status en inzien van je diensten nu wel goed gaat, @Giel073?

Bedankt voor je reactie en de moeite @Marcia_   Ik heb het zojuist gecheckt maar helaas is er niks veranderd aan bovenstaande situatie. Ik kan dus nog steeds mijn bestelstatus en producten niet inzien. 

Zou je dit nogmaals aan je collega’s willen voorleggen misschien?

Dank!

Reputatie 7
Badge +30

Hè, wat rot.. Ik ga dit zeker doorgeven!

@Marcia_ is er misschien al een update? Heb niks meer vernomen en het werkt nog steeds niet…

Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +30

De collega die ons kan helpen, is momenteel met verlof. Ik heb nog geen reactie gehad! Wel werd er geopperd om, als je daar niet op wilt wachten, aan te raden een nieuw KPN ID aan te maken. Dat zou je dan met een ander e-mailadres moeten doen. Is dit voor jou een optie? Anders vraag ik het nog eens na als de collega terug is van verlof. 

Dank voor je reactie. Ik heb zojuist een nieuw KPN ID aangemaakt en het abonnement gekoppeld (dat lukte), echter kan ik nog steeds niet de bestelstatus opvragen (zelfde melding als hierboven “er gaat iets mis”). Toen heb ik het daarna maar weer aan mijn oorspronkelijke KPN ID gekoppeld (waar ik ook mee inlog op dit forum).

Abonnement staat dus nu wel gekoppeld aan mijn KPN ID, maar kan nog steeds niet de bestelstatus opvragen. Hoor graag van je als je collega weer terug is en er een oplossing is. Dank!

Reputatie 7
Badge +30

Zou je voor de zekerheid nog het nieuwe KPN ID, ondanks dat je deze nu niet gebruikt, in je profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ willen plaatsen? Dan neem ik het mee in de terugkoppeling naar de collega's. 

Zou je voor de zekerheid nog het nieuwe KPN ID, ondanks dat je deze nu niet gebruikt, in je profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ willen plaatsen? Dan neem ik het mee in de terugkoppeling naar de collega's. 

Zojuist ingevuld. Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Giel073, ik wilde even laten weten dat ik je niet vergeten ben, maar nog geen reactie heb. Ik ga er opnieuw achteraan en hou je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +30

Door verlof en ziekte van mij en mijn collega is het helaas niet opgelost voordat jouw diensten opgeleverd zijn, @Giel073. Mijn excuses hiervoor! Ik hoop dat je wel tevreden bent met het aansluiten en de werking van je diensten. We hebben jouw situatie intern meegenomen, zodat we het een volgende keer wel sneller opgelost krijgen.