Vraag

voor de gamers verzilvering

  • 1 March 2019
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb in december vorig jaar gekozen om naar KPN te gaan, een van de beweegredenen was de voor de gamers actie.
Ik heb een mail met een code ontvangen en en deze direct geprobeerd te activeren. maar ik kwam niet door het systeem heen, er trad een fout op.
Daarna een drukke tijd gehad en hier niet de focus op gehad.
Ik bedacht me vandaag in eens dat ik de code heb en nu kan ik de code niet meer inwisselen. Dat is toch gek ik heb de bestelling toch binnen de periode gedaan.

Is hier nog iets aan te doen ?

Met vriendelijke groet,
Martin Hilgenkamp

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @mhilgenkamp, welkom! Er heeft, ook voordat je de code in moest vullen, een einddatum de website gestaan. Deze is door ons meerdere malen verlengd en je hebt dus ruim tijd gehad om de code te verzilveren.

Wel zijn er vanuit ons problemen geweest met de voorraad en daarom wil ik coulant zijn en kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je het hier even laat weten wanneer je dat gedaan hebt, kom ik er zo snel mogelijk op terug.
Hoi Marcia,

Ik heb mijn profiel aangevuld, het zou top zijn als je nog wat kan regelen.

Met vriendelijke groet,
Martin
Reputatie 7
Badge +30
Ik ga intern navragen of we nog iets voor je kunnen betekenen en kom er op terug zodra ik meer weet!