Beantwoord

Voor TP link kom ik een uitgang te kort op mijn modem

  • 28 August 2019
  • 7 reacties
  • 359 keer bekeken

Heb een uitgaan te kort op modem voor tp link kan ik een andere modem krijgen
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 August 2019, 09:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @ajax5252, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een nieuw modem is hiervoor helaas niet de geschikte oplossing. Je kan de poorten uitbreiden met een switch, deze kan je aanschaffen via onze webshop.

Heb je onlangs een V10A van ons gekregen, dan kan ik een voor je aanvragen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +24
Heb je onlangs een V10A van ons gekregen, dan kan ik een voor je aanvragen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
Volgens mij kan dat alleen als een klant 3 of meer tv ontvangers heeft. Heb ik dat correct?
Gewoon een switch kopen. Als je stopcontacten tekort komt ga je toch ook geen stopcontacten bij laten maken. Dan gebruik je (ook) een stekkerblok. 😁
Reputatie 7
Badge +24
Gewoon een switch kopen. Als je stopcontacten tekort komt ga je toch ook geen stopcontacten bij laten maken. Dan gebruik je (ook) een stekkerblok. 😁
Nou ja ... stopcontacten bij maken is soms best een reële optie. Maar je belt niet de Eneco of de Nuon op voor een paar gratis stopcontacten 😁
Reputatie 7
Badge +21
@Nick83, ook bij de V10A kunnen we een switch toesturen omdat hier een poort minder op zit. Vandaar mijn vraag.

@ajax5252, ik heb helaas nog niks van je gehoord. Kan je laten weten welke Experia Box je hebt en je profiel aanvullen?
Reputatie 7
Badge +24
@Nick83, ook bij de V10A kunnen we een switch toesturen omdat hier een poort minder op zit. Vandaar mijn vraag.
Voor zover ik hier op forum vernomen heb is dat alleen bij 3 of meer tv kastjes. Anders niet.
Reputatie 7
Badge +21
@Nick83, normaliter wel. Maar de situatie met de V10A is anders. Bij een V8, V9 of V10, die allen 4 poorten hebben, sturen we alleen eentje op als er inderdaad 3 of meer tv-ontvangers in gebruik zijn. Bij de V10A, die 3 poorten heeft, is de situatie anders en kunnen we dus als tegemoetkoming (omdat de klanten een poort minder hebben) een switch opsturen. Hopelijk is het op deze manier een beetje opgehelderd! Het geldt dus alleen bij 3 tv-ontvangers of meer én bij de V10A.

@ajax5252, ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen (indien je de V10A hebt).

Reageer