Aan mij is KPN compleet verkocht. De combinatie van TV-Internet en mobiel. Ik ben altijd tevreden geweest met KPN-mobiel en eigenlijk ook met ZIGGO (internet en TV). Ziggo kon mij geen gunstig aanbod doen, KPN wel, dus ziezo de overstap was telefonisch met de salesafdeling geregeld. 100 Mbit/s download. Wel wat minder dan Ziggo, maar genoeg voor wat wij doen. 1 maart worden we aangesloten en wifi komt dit verder dan max 20Mbit/s. Klopt, zegt men, bij uw woning komt niet meer binnen dan 28Mbit/s.
What the F..., dacht ik. Waarom is mij dat niet verteld? Antwoord (op 6/3 via service 0800 0402): U had het toch kunnen lezen in het gegevensoverzicht? Dan heeft u twee weken de tijd om op te zeggen.
En hierdoor knappen bij de lijntjes.
Er wordt iets 'bewust' verkocht (100Mbit/s) terwijl men wist dat het onmogelijk was (nul 28Mbit/s) en vervolgens moet ik als klant dat zelf achter komen via een gemaild gegevensoverzicht.
Waarom? Er wordt zo vaak via tv-programma's gewaarschuwd voor verkoopmisleiding. Ik verwacht het niet van het grote KPN.
Waarom? Ik heb KPN niet misdaan in al die jaren dat ik trouw mij 150 euro per maand overboekte om onze twee mobielabonnementen te betalen.
Waarom wordt ik dan zo misleid en behandeld door KPN?
Waar heb ik dat aan verdiend?
Is er dan het niemand die daar iets van vind?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel