Beantwoord

vpn en experia box 10 in combinatie met outlook verzenden

  • 8 October 2019
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

Outlook 2016 is geblokkeerd voor het verzenden van email i c.m vpn en de experiabox 10
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 October 2019, 16:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @vpn en experiabox 10 , gewoon de e-mail afhandelen buiten de vpn om en als je daar mee klaar bent de vpn weer inschakelen.
Heeft niets met de modem te maken.
Zover was ik ook wel
Hallo @vpn en experiabox 10 , ik heb zelf ook al diverse malen met dit bijltje gehakt en kwam steeds tot de conclusie dat e-mailen i.c.m. met VPN niet wil en nogmaals, dat heeft niets met het soort modem te maken,
maar met het andere vpn IP-adres waar providers dan niet mee uit de voeten kunnen en je geen e-mail kunt verwerken.
Misschien dat het in het professionele gebeuren wel kan, maar daar heb ik (nog) geen weet van.
Misschien dat andere forumleden je hiermee verder kunnen helpen.
Succes.
Reputatie 7
Badge +24
Het zou technisch gewoon moeten kunnen, maar het word geblokkeerd denk ik, omdat via deze route mogenlijk nog wel eens spam verstuurd word. Hoeft niet KPN te zijn die dit blokkeert. Kan ook de VPN provider zelf zijn, want ja, die wil niet als grootschalige spamverstuurder te boek staan. Werkt email van andere providers wel?
WWindows mail werkt wel
Reputatie 7
Badge +24
WWindows mail werkt wel

Ok. Dan moet je dus bij Microsoft gaan vragen waarom Outlook niet werkt.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi VPN, welkom! Lastige situatie. Maar, zoals de anderen al benoemen, dit ligt buiten KPN. Wij blokkeren hierin niets. Als inderdaad Windows Mail wel werkt, dan kun je het beste bij Microsoft of je VPN provider aankloppen waarom Outlook niet werkt.