Beantwoord

VPN verbinding met werk niet meer mogelijk

  • 11 March 2019
  • 7 reacties
  • 220 keer bekeken

Hallo
Sinds enkele weken kan ik geen verbinding meer maken via VPN met mijn werk. Het heeft wel gewerkt. Volgens mijn werk ligt het aan KPN. Als ik de router van de buren gebruik (ook KPN zelfde router) lukt het wel. Met KPN contact opgenomen maar die zeggen mij niet te kunnen helpen.
Ik heb een Experiabox v10. Resetten en terug naar fabrieksinstellingen heeft geen zin gehad.
Iemand een idee?
gr
Ramon
icon

Beste antwoord door Hsd 11 March 2019, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Weet je zeker dat je niet de V10A hebt? Daarvoor is enige weken geleden een firmware update uitgerold die dit probleem veroorzaakt.
Het is idd de V10A. Enig idee of dit nog te omzeilen is?
zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/vpn-werkt-niet-meer-op-experiabox-v10a-468863?postid=733089
Mijn collega @Erik_ en ik hebben verschillende topics over dit onderwerp in beheer. We hebben het aangekaart bij de ontwikkelaars en hopen dat er snel een doorbraak komt. Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig. We houden jullie op de hoogte!
@raku Heb je het issue nog steeds? Zo ja, kun je dan je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven?
Hallo Erwin
issue is er nog steeds. Profiel bijgewerkt.
Gr ramon
Dank! Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?