Beantwoord

Vraag over actiekorting zolang je abonnement loopt

  • 28 December 2021
  • 3 reacties
  • 249 keer bekeken

Hallo,

 

Bij het wijzigen van mijn abonnment van internet+tv naar alleen internet kan ik 5 euro korting krijgen. Er staat: "actiekorting zolang je abonnement loopt". Betekent dit dat ik de 5 euro korting voor altijd ga behouden? Mijn abonnement loopt af in maart, betekent dit dat de 5 euro korting dan afloopt?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 December 2021, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Karis989 ,

Nee, je behoudt na maart jouw korting van 5 euro. 

Zolang je het abonnement niet opzegt of verlengt (eigenlijk wijzigt...), dan blijft het abonnement ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde prijs en voorwaarden.  

Als je in de toekomst nog eens jouw abonnement wijzigt, dan heb je wel de kans dat de 5 euro korting dan vervalt. Maar dat is dan afhankelijk van de voorwaarden op dat moment. 

Hallo ik heb net een sim only verlenging gedaan met 7,50 verleng korting en een extra 5G service voor met 2,50 korting dus 10 euro korting op een 35 euro abbo. Nu staat in mijn contract dat de kortingen lopen zolang mijn abonnement loopt (“per maand” kollom met een astrix waarbij dit staat). Wat ik uit bovenstaande begrijp, is dat het geval ook voor mij? Dus ook de 5g korting? Alvast dank! 

Hallo @Ricozzz 5G is in principe gratis, maar om onbekende redenen factureert KPN 5G voor €2,50 en geeft meteen weer korting van €2,50.

Waarschijnlijk een boekhoudkundig omzet-dingetje.