Beantwoord

Vragen over aanleg glasvezel in Zuilenstein Nieuwegein

  • 25 November 2021
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo,

 

Ik vind het wel erg vervelend dat dit niet via een gewone privé email kan. Ik wil ook niet bellen, maar de boel op schrift van jullie. Vandaar via een schriftelijke reactie contact graag.

In de wijk Zuilenstein Nieuwegein waren de heren glasvezel kabels aan het aansluiten.

Een aantal dingen daarover:

  1. In de wijk lopen twee heren rond die zonder afspraak claimen glasvezel aan te sluiten in de woning. Ze komen zonder afspraak. Dit lijkt mij niet geschikt, dit lijkt mij een hoax om binnen te komen en de boel leeg te rozen.
  2. Wanneer nemen jullie contact op om de bekabeling IN het huis in orde te maken voor het aansluiten van glasvezel internet.
  3. Ik ga ervan uit dat jullie het aansluiten tot de huiskamer waar het nodig is.
  4. Is er een black friday deal voor goedkoper internet voor de glasvezel aansluiting?
  5. Wij zijn nu al enige tijd trouw ‘lid’ bij jullie club. Een wifi booster e.d. is wel van toepassing. Trouwe klanten moet je proberen te behouden

Laat snel van jullie horen hierover.

Dank,

Hans

icon

Beste antwoord door Joep1965 25 November 2021, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Als het gaat over de aanleg van glasvezel dan zit je hier verkeerd.  Dat is een ander bedrijf.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.  Hier ben je bij de provider kpn en due heeft niets met aanleggen van glasvezel. Tussen het moment van aanleg en het moment dat he het kan gebruiken kan enkele weken tot maanden zitten.  Gewoon afwachten het gaat allemaal vanzelf.

Hallo @Zuilenstein 3438 , je bent hier op het forum van KPN, de provider, die kan helaas niets met jouw vragen.

De vragen die jij hebt gaat over de aanleg van de infrastructuur, in dit geval glasvezel en daar gaat www.kpnnetwerk.nl over, dus daar kun je je vragen kwijt.

KPN is geen club, maar een bedrijf, daar ben je dan ook klant en geen lid, lid ben je van een vereniging o.i.d.

 

 @JanD nooit van sarcasme/ironie of cynisme gehoord? Uiteraard is KPN geen vereniging of stichting met leden. We zijn niet allemaal zo dom hoor.

Oh sorry ik heb het fout, het bleek de afgelopen tijd in Corona dat het gros in Nederland wel zo dom en argeloos is als ze lijkt. Agressie tegen publieke middelen, publieke functionarissen, agressie tegen andermans bezittingen viert hoogtij. Het disrespect voor andermans eigendommen blijkt de egoïsme van een groot deel van ons mede-Nederlanders. Om maar niet te spreken van de vooroordelen tegen beslissingen van corona experts, waaruit heel veel intelligentie blijkt. Net of de paranoia doemdenkers het beter weten dan medisch experts.

Sorry voor mijn opmerking, je hebt gelijk om dit te bekritiseren. Een groot deel van wij Nederlanders zijn wel zo dom om sarcasme, ironie of cynisme te begrijpen. Dank voor je aanvulling.

Hallo @Zuilenstein 3438 Graag gedaan, we zijn hier op het forum om elkaar te helpen.

 

Dank alen voor de hulp en het meedenken. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de eerst genoemde website. Dank  @JanD