Beantwoord

VVDSL2 Haarlem: upgrade wordt steeds uitgesteld

  • 19 June 2019
  • 8 reacties
  • 179 keer bekeken

LS,

we zijn naar jullie over gestapt ivm slechte service Ziggo EN met name jullie toezegging (via verkoper en flyers die jullie per post hebben bezorgd) dat
jullie een snelheid van 100MB zouden halen op ons adres. Dit zou echter pas in maart 2019 ingaan, iets dat we af hebben gewogen en we voor jullie hebben gekozen.

Tot op de dag van vandaag werkt dit niet, want we hebben tot 2 keer monteurs van u gehad, want “maart lukt niet, het wordt april”…Vervolgens was het: "nee hoor meneer,
maar als u begin mei terug komt van vakantie, werkt het, dat staat op deze link”.
Vervolgens is het abonnement omgezet, maar geen verbetering.
In mei weer een monteur…"nee meneer, ik heb alles geprobeerd (hij is werkelijk 4 uur bezig geweest met van alles en nog wat, heeft contact gehad met zijn teamleider en
andere mensen op kantoor), maar het probleem zit er in dat de nieuwe kast, die op 200 meter staat, nog niet aan is gesloten, dus u heeft nog internet vanaf 1500 meter hier vandaan,
beter dan wat u nu heeft, wordt het niet. MAAR….de kast wordt in juni opgeleverd, dus dan moet het lukken”.
En nu is het juni, is er niets bekend over dit alles en kijk ik maar weer eens op de link en wat zie ik daar voor mijn postcode en huisnummer ???

JULI!!!!

***

Zonder enige vorm van verdere communicatie, voel ik me zeer slecht en zelfs foutief ingelicht en/of voorgelicht bij afname.

Het abonnement loopt nu al enkele maanden, we werken van uit huis en hebben ook 4 kinderen met “digitale wensen"…met dit gedrocht van een abonnement en het resultaat daarvan,
kunnen wij echt helemaal niets.

Gaarne verneem ik van u, met een harde toezegging, wanneer ik de upgrade naar VVDSL2 kan verwachten en wat u ter compensatie kunt doen om het slechte abonnement
van de afgelopen maanden te compenseren, teneinde ons als tevreden klanten te behouden.

In afwachting van uw antwoord,

Met vriendelijke groet,

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 June 2019, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Roemieking, welkom! Wat ontzettend vervelend dit, zeg 😞. Je kunt met de snelheid die je op dit moment op jouw adres kunt halen inderdaad niet bijster veel beginnen met een groot gezin. Hopelijk heb je toch met een week of twee eindelijk goed nieuws. Ik kan daar echter zelf niet zoveel over zeggen. Wat je kunt doen, is je aanmelden voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Daar wordt inderdaad al aangegeven dat ze bezig zijn met werkzaamheden op het adres. Dat belooft veel goeds!
Ha @Marcia_

Pardon? Ze zijn bezig? De status is al sinds maart hetzelfde en alles schuift elke keer 1 maand op.
Ben wel klaar met deze slappe-hap toezeggingen
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan er niets anders van maken. Dit is ook geen toezegging. Ik wil het niet erger maken dan het is, maar de datum is een verwachte datum. Dat betekent helaas dat vanwege verschillende (externe) factoren, deze datum te allen tijde gewijzigd kan worden. Wij, de klantenservice van KPN, hebben hierop geen invloed en kunnen hier ook niets aan wijzigen. Op je orderbevestiging van 17 januari stond ook dat de verwachte snelheid 11 Mbit/s wordt. Ik snap heel goed dat je, met het oog op de verwachte upgrade, ervoor hebt gekozen om al over te stappen, maar dit is een keuze die je zelf gemaakt hebt.

Je kunt eventueel nog chatten met de collega's van KPN NetwerkNL. Wellicht hebben zij meer informatie voor je, bijvoorbeeld over waarom de upgrade uitgesteld is. Een stuk context biedt vaak al wat opheldering. Ik zou willen dat ik een eenduidig antwoord voor je had, maar dit is hoe het nu is!

Als je nog andere vragen hebt, laat je het me dan weten?
Een keuze die ik zelf gemaakt heb, correct...onder valse voorwendselen dus.
Reputatie 7
Badge +30
Zoals ik in mijn eerdere bericht aangaf, heeft in de orderbevestiging de betreffende snelheid gestaan. De verwachte upgrades, zijn 'verwacht'. Dat houdt in dat daar geen rechten aan ontleend kunnen worden. Ik vind het heel spijtig en ik kan me levendig voorstellen dat de situatie op dit moment verre van optimaal is. Echter, dit is zoals het nu is. Heb je gechat met KPN Netwerk NL? Is daar iets uitgekomen?
Dank voor je tijd en aandacht, dat is nooit het punt geweest vanaf de overstap.

Ik heb, op aanraden van een collega van je, een officiële klacht ingediend
Badge +19
Heb je nou gebeld met kpn netwerk???
@Joep1965 al vele malen 🙂