we zijn naar jullie over gestapt ivm slechte service Ziggo EN met name jullie toezegging (via verkoper en flyers die jullie per post hebben bezorgd) dat
jullie een snelheid van 100MB zouden halen op ons adres. Dit zou echter pas in maart 2019 ingaan, iets dat we af hebben gewogen en we voor jullie hebben gekozen.
Tot op de dag van vandaag werkt dit niet, want we hebben tot 2 keer monteurs van u gehad, want “maart lukt niet, het wordt april”…Vervolgens was het: "nee hoor meneer,
maar als u begin mei terug komt van vakantie, werkt het, dat staat op deze link”.
Vervolgens is het abonnement omgezet, maar geen verbetering.
In mei weer een monteur…"nee meneer, ik heb alles geprobeerd (hij is werkelijk 4 uur bezig geweest met van alles en nog wat, heeft contact gehad met zijn teamleider en
andere mensen op kantoor), maar het probleem zit er in dat de nieuwe kast, die op 200 meter staat, nog niet aan is gesloten, dus u heeft nog internet vanaf 1500 meter hier vandaan,
beter dan wat u nu heeft, wordt het niet. MAAR….de kast wordt in juni opgeleverd, dus dan moet het lukken”.
En nu is het juni, is er niets bekend over dit alles en kijk ik maar weer eens op de link en wat zie ik daar voor mijn postcode en huisnummer ???
JULI!!!!
***
Zonder enige vorm van verdere communicatie, voel ik me zeer slecht en zelfs foutief ingelicht en/of voorgelicht bij afname.
Het abonnement loopt nu al enkele maanden, we werken van uit huis en hebben ook 4 kinderen met “digitale wensen"…met dit gedrocht van een abonnement en het resultaat daarvan,
kunnen wij echt helemaal niets.
Gaarne verneem ik van u, met een harde toezegging, wanneer ik de upgrade naar VVDSL2 kan verwachten en wat u ter compensatie kunt doen om het slechte abonnement
van de afgelopen maanden te compenseren, teneinde ons als tevreden klanten te behouden.
In afwachting van uw antwoord,
Met vriendelijke groet,
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel van je bericht aangevuld
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel