Beantwoord

Waar blijft mijn blackfriday tv?

  • 6 January 2020
  • 8 reacties
  • 215 keer bekeken

Al een maand alles hier werkend maar nog steeds geen tv ontvangen, vier weken en geen bericht???

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 January 2020, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Er is vertraging ontstaan door grote belangstelling. KPN moest toestellen bij bestellen bij Samsung.

Meer info, zie ook http://kpn.com/blackfriday .

Hoi @vddool . Welkom op het forum.

Excuses dat het zo lang duurt. Ik begrijp dat jij een nieuwe klant bent en gekozen voor de tv? Je had hier eigenlijk wel een e-mail over moeten ontvangen.
Staat de tv wel in je bevestigingsmail vermeld? Dat is hierbij uiteraard wel belangrijk. 

Reputatie 7
Badge +28

Al een maand alles hier werkend maar nog steeds geen tv ontvangen, vier weken en geen bericht???

 

@vddool 

In de kerstvakantie lag de levering op een laag pitje, maar deze week hebben diverse klanten een e-mail met track-and-tracecode ontvangen.  Het zal mij niets verbazen als jij ook een bericht hebt ontvangen. Klopt dat? 

Reputatie 7
Badge +28

@vddool 

De afgelopen dagen is bij aardig wat klanten uiteindelijk de beloofde TV bezorgd. Heb jij ook al per e-mail bericht gekregen over de levering van de TV? 

Vanwege het enorme succes van deze actie is de levertijd flink opgelopen. Eerst was het drie weken (zie bericht hieronder), maar inmiddels is de leveringstermijn verder opgelopen. 

Als je nog niets gehoord hebt, vul dan jouw volledige forumprofiel. Dan kan Erwin het verder uitzoeken. 

7a71e358-f725-41ee-8faf-7545ce6c7cf3.png

KPN Logo

Reputatie 7
Badge +28

@vddool 

 

Je hebt het forumprofiel nog niet gevuld. Mogen we er vanuit gaan dat je inmiddels bericht hebt ontvangen over de levering van de TV? 

 

We hebben niks meer gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben stel ze (en vul in dat geval het profiel in, zodat ik met je mee kan kijken)

@vddool   heb jij geluksvogel de tv mogen ontvangen ?? andere wachten al 10 weken of krijgen een bos bloemen en geen tv meer

@hmwa : Dat moet ik toch even tegenspreken. Als je recht hebt op de tv, dan krijg je die. Zo simpel is het. Er is  vertraging opgetreden en bij sommige klanten (waaronder jij) is  de situatie iets complexer en dat betreuren wij. Mijn collega @Erik_  heeft dat onlangs uitgelegd in het verzameltopic over de levering van de tv's. Ik wil dan ook naar dit topic verwijzen om op de hoogte te blijven.