Beantwoord

Waar blijft mijn welkomstcadeau?

  • 27 June 2022
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik snap niet waar mijn welkoms cadeau blijft ik zie dat veel mensen daar problemen mee hebben ik wacht nu al twee weken ik ben rond 10 juni aangesloten ze geven elke keer bezorg momenten aan maar helemaal niks komt aan ik heb zelfs een brief gekregen dat ik het kan ophalen bij een post NL punt ik kom daar aan er is helemaal niks afgeleverd ik spreek met kpn zeggen ze dat het pas na twee weken word gestuurd om dat je je nog kan bedenken en anders mensen die tv zomaar houden en niet terug geven in die twee weken ik word hier wel echt moe van zijn jullie nou oplichters of hoe zit het kpn zij dat het na vandaag 27e verstuurd zou moeten worden ik ontvang daar over helemaal niks geen berichten als dit nog langer duurt dat zeg ik mijn abbo ook op want dit is gewoon oplichterij jou blij maken met iets en eindstand sturen ze helemaal niks op 

icon

Beste antwoord door huistijger 29 June 2022, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Lorenzodennis U zou ook even met de klantenservice kunnen bellen via het gratis nummer 0800-0402 😉

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lorenzodennis 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Lorenzodennis 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dit is inderdaad het juiste nummer voor het navragen hiervan. Mijn collega's via 0800-0402 kunnen de levering niet inzien, Sidekix wel. Goed bezig @huistijger! 💚

Hier ook zoiets. Volgens KPN 6 dagen geleden doorgegeven aan sidekix dat het welkomstcadeau verstuurd kan worden. Tot op heden niks en ook de track en trace code is veranderd in "wordt morgen bezorgd" naar "onbekend".

Sidekix gebeld, die aangeeft dat 2 keer per week de televisies in bulk worden verzonden. Men kon mij niet van verdere informatie voorzien, ook niet met mijn adresgegevens. Ik voelde mij afgescheept.

Ik ben nu 5 dagen verder, in de mail staat dat ik binnen een week contact op moet nemen 'want anders kan er geen onderzoek meer gestart worden' . Uiterlijk morgen dus. Er staat echter niet bij met wie ik contact op moet nemen: KPN of Sidekix.

En twee weken wachten voor verzending voor het geval het abo wordt geannuleerd? Als dat zo is had duidelijk gemaakt moeten worden.

Mocht de verkeerde televisie worden geleverd  kan ik niet meer reclameren want dat moet binnen 2 weken.

Ik kreeg al wel een factuur van KPN.  Die ik pas zal betalen na ontvangst van de televisie, voor het geval dat het welkomstcadeau wat ik heb gekozen wordt geannuleerd  en ik iets anders krijg toegezonden.

Al met al tast de gang van zaken mijn vertrouwen in KPN aan. Jammer.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Mar020 Welkom op het forum! Jeetje ik snap dat je vertrouwen aangetast is. 😕 Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen? Ik verwacht dat je bij Sidekix moest zijn, gezien die over de levering van het welkomstcadeau gaan. Erg jammer om te lezen dat het contact met hen eerder ook niet prettig verliep. Je mag zeker beter verwachten. 

De welkomstcadeaus worden niet pas na twee weken geleverd, vaak krijg je de werkdag nadat je diensten werken al bericht over de levering van de TV. Laat je me weten of er inmiddels stappen zijn gezet? Ik hoor graag van je!Â