Beantwoord

Waar is ons installatiepakket?

  • 17 April 2019
  • 8 reacties
  • 409 keer bekeken

Hoi,

Ik heb voor ons nieuwe adres een KPN internet+tv pakket afgesloten bij KPN. Nu is volgens KPN het pakket op donderdag 4 april om 14:47u bezorgd, echter heb ik deze niet ontvangen. De installatiemonteur die de week erna de verbinding kwam aansluiten heeft netjes een experiabox en wifi-versterker achter gelaten maar had geen reserve tv-ontvanger meer. Ik zou contact met hem zoeken wanneer ik mijn pakket had gevonden zodat hij de spare-apparatuur weer kan ophalen (we wonen bij elkaar in de buurt).
Nu heb ik mijn buren links en rechts inmiddels gevraagd of zij het pakket hebben ontvangen maar die geven aan van niet. Ze geven ook aan dat men in de buurt pakketjes komt nabrengen en dat is in bijna 2 weken niet gebeurd. Kunnen jullie wellicht zien waar het pakket is afgeleverd? Ik mis op dit moment de tv-ontvanger en mogelijk meer zaken die in het pakket zitten.

Met vriendelijke groet,


Mr X
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 25 April 2019, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Mr X

Wat vervelend dat je de installatiepakket niet hebt ontvangen.
Ik heb dit al aangekaart bij de moderators van KPN.

Zou je dan je Forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Deze zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Dan pakken ze dit probleem voor je op.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Het beste is om z.s.m. een installatiepakket die kant op de te sturen natuurlijk. Zou je, zoals Dennis aangeeft, je profiel willen invullen? Dan gaan we aan de slag!
Dankjewel voor de tip, ik heb zojuist mijn informatie in het profiel geupdate, ik denk dat dit voldoende is. Ik hoor graag van jullie.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Mr X, ik heb het verzoek voor een volledig installatiepakket doorgestuurd. Het komt er z.s.m. aan!
Reputatie 7
Badge +25
@Mr X: ik zie dat het pakket vandaag afgeleverd gaat worden. Ik neem aan dat je hier bericht van hebt gekregen? Zo nodig kan ik je nog een Track&Trace nummer sturen...
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niks meer van je gehoord @Mr X, maar ik zie dat er een tv-ontvanger is aangesloten dus dan doe ik de aanname dat het allemaal is gelukt. 🙂 Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.
Ha! jullie zijn sneller 🙂.

Ik heb inderdaad de settopbox ontvangen, dank daarvoor, dit keer op ons adres bezorgt, ik heb geen idee waar de andere terecht is gekomen de buren die ik inmiddels heb leren kennen weten van niets.

Dank jullie wel voor de geboden oplossing.

Gr.


Mr. X
Reputatie 7
Badge +22
Ha! jullie zijn sneller 🙂.

Ik heb inderdaad de settopbox ontvangen, dank daarvoor, dit keer op ons adres bezorgt, ik heb geen idee waar de andere terecht is gekomen de buren die ik inmiddels heb leren kennen weten van niets.

Dank jullie wel voor de geboden oplossing.

Gr.


Mr. X

@Mr X wat fijn dat je de settopbox hebt ontvangen, werkt het inmiddels goed? 😉