Beantwoord

Waar kan ik de snelheid van mijn abonnement inzien?

  • 7 November 2019
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Hallo allemaal,


Ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriendin.

Mijn moeder blijft op dit adres wonen met KPN.

Nu zou ik in mijn eigen huis ook KPN willen met de snelheid die we nu hebben.

Echter, ik kan in ons abbonement en online nergens vinden wat de snelheid van het internet momenteel is.

Ook bij producten en product wijzigen staat dat er niet bij.

Wij hebben een alles in 1 pakket.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 11 November 2019, 11:58

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Kijk eerst even wat er qua snelheid kan.https://netco-fpi-info.fourstack.nl

@Joep1965 jou link werkt niet

deze wel

 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

 

Badge +19

ok thanks @peter-keetfm 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@0108daniel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In het contract en in de bevestiging kan je de verwachte snelheid op het adres vinden. Dit kan natuurlijk inmiddels gewijzigd zijn. In principe is Fourstack leidend en kan je hier vinden wat je maximaal zou moeten kunnen halen op het adres. Echter is het ook afhankelijk van welk pakket je bij KPN afneemt. 

Stel, je kan 100Mbit/s halen maar je hebt een abonnement tot en met 50Mbit/s. Dan zal je die 100Mbit/s niet gaan halen, zonder een extra pakket qua snelheid. Dus controleer ook even welk pakket je afneemt en welke snelheid hierbij hoort.

En elk adres is anders. Dus check ook even wat je kan halen op je nieuwe adres! Op basis daarvan kan je een keuze voor een abonnement gaan maken.

Mocht je graag willen dat ik het een en ander nakijk, laat het dan even weten. Vul dan direct ook je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer (oude en evt. nieuwe adres) en klantnummer. Dan zoek ik het voor je uit! :smile:

Reputatie 7
Badge +21

@0108daniel, heb je inmiddels alle informatie gevonden waar je naar op zoek was? Zo niet, dan hoor ik het graag! :slight_smile:

Jazeker , ik heb ook contact met de kpn chat gehad.

Van daaruit hebben we een keuze kunnen maken. 

Bedankt voor de informatie. 

Reageer