Beantwoord

Waar kan ik een klacht deponeren over handelswijze van KPN?

  • 12 September 2019
  • 5 reacties
  • 263 keer bekeken

Ik zou graag een plek op de website vinden waar ik mijn ongenoegen kan uiten over de handelswijze hoe KPN personeel handelt op het moment dat internet, bellen, TV kijken in het buitengebied met een 4K opgezegd is.
Omdat mijn digitale TV installatie, voor het buitengebied, heel vaak storing gaf heb ik mijn abonnement opgezegd.
Gelijk heb ik mijn internet en ook thuis bellen gestopt.

Na het opzeggen wordt ik gebeld, door een dame die me ronduit angst probeerde aan te praten over de kwaliteit van de concurrent. Tele2 in deze.
De internet snelheid die Tele2 belooft kunnen ze nooit waar maken. Waarom? het is onze (KPN) infrastructuur.
Kwaliteit is slecht, communicatie is matig... Kortom ga niet weg.

Ik heb gemeld dat na vier monteurs (en evenveel vrijde ochtenden / middagen) en een aantal nieuwe modems mijn liefde over was. Ik wil levende beelden zien; geen vast gevroren blokjes. Ik wil vloeiende gesprekken kunnen beluisteren en niet zelf 3 seconden fantasie vol moeten invullen.
Waarop ze meldde: ik kan dat wel eventjes voor je oplossen, ik heb meer macht.... dan de collega's op de storingsafhandeling. Ik stuur wel een echte monteur.

Toen ik daar niet op inging kon plotseling voor een termijn van 9 maanden mijn abonnement kosten sterk omlaag.

Een foute dame op de verkeerde plek. Jammer na jarenlang klant te zijn geweest zo behandeld te worden.

Ik zoek dus een plek waar iemand van het management mijn klacht kan aanhoren.
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 September 2019, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hier kan je een klacht indienen :

Link naar klachten formulier
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Jaapvanthoff, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je totaal niet goed geholpen bent aan de telefoon. Het enige wat je wilde is opzeggen, en je kreeg een heel gesprek in de hoop dat je toch zou blijven. Hierbij is ook korting aangeboden, wat natuurlijk nooit verkeerd is. Maar als het niet meer werkt tussen jou en KPN, dan is ook dat geen gepaste oplossing. Mijn excuses hiervoor in ieder geval, ook omdat we de verwachting in jouw geval niet konden waarmaken.

Nu snap ik dat je graag een klacht wil indienen. Specifiek over de medewerker die je geholpen heeft? Dit kan via bovenstaande link, maar ik wil het uiteraard ook voor je doorgeven. Mocht je graag willen dat ik het doorgeef, dan heb ik wel enkele gegevens nodig. Namelijk je naam, postcode + huisnummer en voorheen klantnummer van KPN. Dit kan je allemaal toevoegen aan jouw Forum profiel en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators ;)

Ik hoor graag van je!
Goedemiddag Susan.

Nee je hoeft mijn klacht niet door te geven. Met bovenstaande link kom ik er wel uit. Dank.
Het is wel vervelend dat een klachten formulier niet duidelijk op de website te vinden is.

Buitengebied-digitale TV is kennelijk een nog niet voldoende uitgewerkt concept.
KPN maakt het gewoon niet waar; beeld uitval, haperend geluid, blauwe vlakken in het beeld...
Jaren lang heb ik digitenne gehad. toen ik overging naar digitale TV werden de kosten voor digitenne op € 0, - gezet. Kort geleden zijn de digitenne kastjes vervangen. Op dat moment zou ik weer moeten gaan betalen voor een dienst welke eerst gratis was. (ok in marketing termen: verdien model)
Mijn plan was zoveel mogelijk via digitenne te kijken en programma gemist via digitale TV.
KPN heeft me weggejaagd met me te laten betalen voor een eerdere gratis dienst. Ook al is het maar € 5, - /maand. Principes en zo.
Ik vind het heel jammer: waar ik woon is geen glasvezelkabel, gaat ook niet komen.
Ik woon te ver vanaf de hoofd verdeel kast om een beetje vlot internet te hebben.

Op dit moment staat er een Canal Digitaal schotel op mijn dak. Van € 55, -/maand + veel ergernis betaal ik nu € 22, - Goede kwaliteit, ook programma gemist, geen vast lopers meer: een aanrader.

Mijn reden om een klacht in te dienen is dat ik me schoffeert voel door de dame in kwestie.
Opmerkingen als "ik heb veel meer macht dan de collega's op het algemene storingsnummer" en "Ik stuur nu wel een goede monteur"
Ik ervaar vooral plaatsvervangende schaamte naar alle goed willende KPN medewerkers toe.
KPN is de enige in Nederland die deze dienst aanbied. Jezelf verheven voelen boven het gepeupel, die de concurrentie heet, kan zomaar gebeuren. Dat is precies wat ik ervaren heb ik het laatste telefoon gesprek. En dat is dom, heeeel dom. Ik sluit KPN af met een vervelend gevoel. Juist op die afdeling die spijtoptanten binnenboord moet houden is empathisch doen- en denkwerk je enige kans. En aan het einde van het gesprek boos worden omdat ik toch echt van plan was/ben niet terug te komen op mijn beslissing..
Ik zou graag een functioneringsgesprek met deze dame willen voeren.
Reputatie 7
Badge +21
@Jaapvanthoff, totaal begrijpelijk jouw verhaal! En ik ga je zeker niet overhalen om terug te komen, maar ik hoop dat de klacht naar wens wordt afgehandeld en mijn collega hierop aangesproken wordt. Ik vind het wel fijn om te lezen dat je met een andere provider nu wel op een fijne manier televisie kan kijken! We doen ons best om overal diensten te leveren waar we trots op kunnen zijn, maar Nederland is dan toch best wel groot en dan zijn sommige plekken nog een uitdaging. Zo ook die van jou! Wie weet komt er in de toekomst nog wat moois voorbij waar je bij kan aanhaken 🙂

Beste,

Donderdag 8 september viel mijn internet uit, experiabox vervangen zonder resultaat.

Maar gaan internetten via mobiel naar Wifi manager en KPN storing, deze gingen meten en bleek dat de storing in huis zat en signaal van buiten geen probleem.

Dus maar wat spullen gehaald bij de Gamma en gaan zoeken, kabels gemeten en koker waar nkabel binnenkomt weggehaald, geen resultaat.

Dan maar afspraak maken met KPN , meisje heel aardig en kon voor mij alleen afspraak maken op 13-09,  niks aan te doen, begon al een beetje vlekken te krijgen zonder tv (voetbal).

Op dinsdag komt het beste van de KPN, de monteur, deze ging gelijk aan de slag en zocht binnen naar de fout.

Dus uiteindelijk bleek de fout, hij hier best werk aan, in de voedingskasten buiten ergens in het blok.

Dus aantal dagen aan horen dat de klacht binnen zou zitten, het proberen te zoeken naar de storing, het bijna 6 dagen storing hebben waar ik niks mee kon, zorgde bij mij voor heel negatief denken over de KPN, uitgezonderd de monteur.