Beantwoord

waar kan ik mijn factuur datum veranderen

  • 21 November 2019
  • 3 reacties
  • 5110 keer bekeken

waar kan ik mijn factuur datum veranderen

icon

Beste antwoord door Nadia 22 November 2019, 11:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Helaas is dat bij de vaste diensten niet mogelijk. Daar is de vaste incassodatum de 17de. (kan dan idd ook de 18de van je rekening gaan). Lukt de afboeking dan niet vanwege onvoldoende saldo dan wordt het nogmaals de 22ste geprobeerd. Lukt het dan nog niet dan krijg je enkele dagen later vaak een betalingsverzoek (via iDeal te betalen).

 

Voor mobiel is de optie om een ander incassomoment te kiezen er wel trouwens. 

 

Reputatie 7

Hallo @rimmie12, welkom op het KPN forum. Terechte vraag. Ik heb hierover goed nieuws! Sinds begin november is het mogelijk om de factuurdatum voor vaste abonnementen te wijzigen. Klopt wat @Noordzee zegt. Incassodatum van mobiel abonnement konden al gewijzigd worden, en nu kunnen ook vaste abonnementen worden aangepast.

Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;

  • Op: kpn.com/wijzigfactuurdatum  wijzig je online zelf de factuurdatum.

  • De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.

  • Voor de wijziging voer je adresgegevens, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.

  • Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

Meer info op: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen

Reputatie 7
Badge +28

Mooi nieuws @Nadia ! 

 

Reageer