Hallo allen,
Vorige week mijn installatiepakket gekregen met een KPN box 12 voor mijn verhuizing. Aansluitdatum 20 april. Op 20 april zijn er 2 heren van KPN NetwerkNL langsgeweest. Eerst om ‘het signaal’ te checken, daarna om met de lange oranje kabel aan de slag te gaan en die naar boven door te trekken. Denk ik. Want ze "have to go up”. Na wat aanrommelen kwamen ze tot de conclusie dat de kabel de verkeerde locatie had en dat ze op een ander huisnummer moesten zijn.
Nog geen activatie sms gehad van KPN, maar vandaag alvast rondgesnuffeld in mijn woning om te zien waar het aangesloten moet worden. Ik kan geen enkel aansluitpunt vinden die in de handleiding en Thuis app als voorbeeld worden gegeven. Foto's bijgevoegd van de punten in de meterkast en woonkamer.
Afspraak maken met een monteur kan niet, want volgens de app is er geen bestelling gevonden.
Ik snap er niks meer van. Moet er toch nog een kastje gemonteerd worden voordat ik de modem kan aansluiten? Of is het punt in de woonkamer genoeg?
Beste antwoord door OtWat
Bekijk origineel