Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Waar vind ik KPN fon hotspots?

waar vind ik in nederland een kpn fon hotspot?
icon

Beste antwoord door Alex_P 9 juli 2018, 16:06

Dat klopt inderdaad, de precieze adressen mogen we i.v.m. privacy niet vermelden. Ik heb nog wel een map kunnen vinden waar je toch globaal kunt zien waar er punten aanwezig zijn. Je kunt eventueel ook op woonplaats zoeken.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +6
Dag volvo73, welkom op het forum. Het makkelijkste is om de KPN WiFi app te downloaden, daar kun je de spots in je omgeving zien. Je vindt de app hier, iets naar beneden scrollen aan de rechterkant.
Hoy Alex, ik heb de app al gedownload op m'n mobiel en m'n modem v10 al ingesteld op kpn fon hotspot openbaar.
Op de wifi kaart staan alle wifi adressen duidelijk vermeld, in mijn geval was de bibliotheek het dicht bijzijnste wifi punt en kon daar gewoon verbinding krijgen met internet, geen brobleem.
Maar kijk ik op de kaart waar kpn Fon Hotspots staan dan zie ik duizenden Fon puntjes maar geen specifiek adres.
Ik kan daar op inzoemen en dan in de buurt zien te komen van zo'n Fon punt en dan proberen of ik verbinding kan krijgen met het internet. Kpn geeft aan dat ze te vinden zijn op stations,vliegvelden en hotels, er zijn er meer dan 'n millioen in Nederland, ook gewoon bij mij in de buurt maar ik weet niet precies waar, dus het is gewoon 'n kwestie van uitproberen.
Reputatie 4
Badge +6
Dat klopt inderdaad, de precieze adressen mogen we i.v.m. privacy niet vermelden. Ik heb nog wel een map kunnen vinden waar je toch globaal kunt zien waar er punten aanwezig zijn. Je kunt eventueel ook op woonplaats zoeken.

Reageer