Vraag

waardeloze klanteservice/ slechte wifi

  • 25 February 2021
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

na 4 jaar goed werken is me wifi er mee gestopt in de woonkamer. 

kpn gebeld en er moest een monteur komen want het zat waarschijnlijk buiten. monteur was er '’nee meneer alles is buiten goed het leg aan het wifi signaal gemeten en nog eens gemeten en van alles na gekeken. uitgelegen dat het 4 jaar gewerkt heb en ik verwacht dat er iets vermoedelijk niet klopt met de wifi zender.  nee dat kan volgens de monteur wel zo zijn maar ik kan het oplossen door een wifi versterker te plaatsen. naja prima als je het daar mee oplost en niet de wifi zender wil vervangen ook prima. (niet gezegt dat er kosten aan zitten of iets. lijkt me logies als het 4 jaar gewerkt heeft en het niet meer werkt ze het komen oplossen. ) 

 

krijg ik na 2 weken een rekening van 50 euro voor die versterker. 

 

gebeld naar de klantenservice, nee dit klopt idd niet we gaan het regelen meneer. maand later nog steeds niks gehad en ook het bedrag is ook niet van de volgende rekening af gehaald.

weer gebeld nou meneer ik zie hiervan niks in het systeem maar het klopt idd niet we gaan het regelen. binnen 3 dagen hoort u van ons.   niks gehoord 

nog 2 dagen gewacht, weer gebeld, nou meneer er is niks te vinden in het systeem, maar dat klopt idd niet gaan we oplossen. wie heeft u vorige keer gesproken, ja ….. oke ga ik die mailen belt ze u binnen 3 dagen terug. 

 

weer niks gehoord, na het weekend weer gebeld weer het hele verhaal uit gelegen nee meneer dit klopt idd niet maar kan niks vinden in het systeem er is geen mail of niks te vinden hiervan. we gaan het regelen ik stuur het door dan komt het goed binnen 2 dagen krijg u de bevestiging. 

weer niks vandaag op nieuw gebeld dat ik er zo zachtjes aan wel de schijt van begin te krijgen, weer het zelfde verhaal het klopt niet en er is niks van de vinden. 3x door verbonden krijg ik iemand aan de telefoon die zeg, ik snap je verhaal je heb gelijk maar wifi is een gratis dienst van kpn en je betaald alleen voor bekabeld internet. 

zoon stom andwoord heb ik nog nooit gehoord, waarom krijg je overal dan '’gratis'’ wifi versterkers bij om overal perfect wifi te hebben., dat zullen ze gratis aanbieden omdat ze zo goed willen zijn voor de mensen. 

ik zeg prima stuur ik dat wifi punt terug en bel ik dat het weer niet werkt, dan kan je het internet modem als nog komen vervangen, maar zo werkt het volgens meneer ook niet wand je heb de kans gehad om het op te laten lossen. 

ja ik heb kpn zeker de kans gegeven om het op te lossen door nog eens een extra apparaat neer te laten zetten, maar daar ga ik niet voor betalen anders had die het modem zelf maar moeten vervangen.  daarop is trouwens ook voor de zekerheid het wifi punt nog eens uitgeschakeld door de monteur. 

ik zou graag zien dat kpn dit nu wel eens een keer netjes op gaat lossen ik ben al vanaf 16 december  bezig met dit gezeur en hiervoor al 8x moeten bellen en niemand lost dit nu eens op. .

 

kpn het is nu aan jullie om met een reactie en een nette oplossing te komen hiervoor. 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tis heel simpel: WiFi word niet gegarandeerd. Dus als het WiFi het niet doet, maar bekabeld internet wel: jammer dan, uw probleem. 

Zo zeg ik het een beetje kort door de bocht, maar daar komt het wel zowat op neer.

U kunt de WiFi manager doen. Dan krijgt u mogelijk 2 gratis versterkers. Moet WiFi het wel enigsinds doen natuurlijk. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het helemaal niets meer deed?

Welke Experiabox heeft u?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Dennis 1, welkom. 

Wat een zuur verhaal, ik zou graag voor jou willen nakijken wat er precies is gebeurt. Als er toezeggingen zijn gedaan moeten we dat natuurlijk nakomen. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijk ik met je mee. 

Goedenavond Hanna

ik heb me gegevens aangevuld. 

met vriendelijke groet 

Dennis 

Wifi versterkers werken ook niet, zit nu weer steeds zonder wifi ze hebben nieuwe apparaten die je als nieuwe klant gratis krijgt, maar waar bestaande klanten 150 euro voor moeten aftikken. Nee ze bieden het wel aan, alleen je hebt niet overal perfect wifi. Ze horen het wel op te lossen als je helemaal geen wifi soms hebt. Maar ze doen het niet vinden het wel prima zo. Zo lang ze dit vol kunnen houden bij bestaande klanten en extra kunnen verdienen doen ze dat. En die zitten met trage wifi of zelfs wifi wat helemaal niet werkt. Ze blijven je lekker elke x naar de wifimanager sturen en monteurs sturen. Je kan ze beter vast zetten voor iedere 1e van maand, want je blijft toch in cirkel met ze werken.

Hoi @Dennis 1, welkom. 

Wat een zuur verhaal, ik zou graag voor jou willen nakijken wat er precies is gebeurt. Als er toezeggingen zijn gedaan moeten we dat natuurlijk nakomen. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijk ik met je mee. 

hoi Hannah. ik heb mijn gegevens aangevuld

Hoi @Dennis 1, welkom. 

Wat een zuur verhaal, ik zou graag voor jou willen nakijken wat er precies is gebeurt. Als er toezeggingen zijn gedaan moeten we dat natuurlijk nakomen. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kijk ik met je mee. 

hoi Hannah. ik heb mijn gegevens aangevuld, het zou fijn zijn als dit netjes opgelost kan gaan worden.