Beantwoord

Waardeloze service 7 uur aan telefoon gezeten - aansluiting op nieuw adres

  • 10 July 2020
  • 9 reacties
  • 122 keer bekeken

Waardeloze service ik ben verhuist naar een nieuw adres mijn pakket is 3x geannuleerd tijdens het aanvragen. KPN netwerk NL moet de glasvezel aanleggen nog door alle annuleringen word de aansluit datum contract steeds verder verlengt inmiddels 6 augustus. Wij wonen nu in een huis zonder internet tv. Wij hebben een bedrijf die wij runnen vanuit huis en kunnen op geen manier onze zaak runnen. Er is een nood pakket beloofd om deze binnen 2 werkdagen op te sturen na 7 uur gebeld te hebben 100 GB internet gekregen voor mobiele telefonie om te streamen naar je tv enkel heb je een KPN verbinding nodig op de tv om te kunnen verbinden. Kortom waardeloze beloftes die niet nagekomen worden alle kortingen zijn aangeboden voor het nieuwe abonnement maar daar lost het probleem niet mee op. Je kan enkel in uiterste nood in leven of dood een noodpakket krijgen beetje raar antwoord als een expert het toekent en de volgende medewerker dit weer annuleert. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 July 2020, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

 

Badge +19

Een hele vervelende situatie is dit. Je bent hier bij kpn de provider. Die kan niet zo heel veel doen als kpn netwerk de aansluiting nog moet plaatsen. Heb je al contact gehad met kpnnetwerk.nl?

Een hele vervelende situatie is dit. Je bent hier bij kpn de provider. Die kan niet zo heel veel doen als kpn netwerk de aansluiting nog moet plaatsen. Heb je al contact gehad met kpnnetwerk.nl?

Al 7 uur met hun aan de telefoon geweest er zou een nood pakket komen en is akkoord voor gegeven en nu word die niet geleverd. Waardeloze afspraken.

Badge +19

Heb je nou met kpn netwerk of kpn de provider gebeld?

Heb je nou met kpn netwerk of kpn de provider gebeld?

 Beide. Enkel reactie van de helpdesk is nuttig. 

Badge +19

Nuttig in de zin dat je een noodpakket krijgt. Verder kunnen ze weinig. Ze zijn afhankelijk van de netwerkbeheerder. Als die geen opleverdatum heeft kunnen ze geen order inplannen. Dit kan best nog weleens een tijdje gaan duren. Maar goed een medewerker van kpn gaat dit oppakken. Dat kan een paar dagen duren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.

Nuttig in de zin dat je een noodpakket krijgt. Verder kunnen ze weinig. Ze zijn afhankelijk van de netwerkbeheerder. Als die geen opleverdatum heeft kunnen ze geen order inplannen. Dit kan best nog weleens een tijdje gaan duren. Maar goed een medewerker van kpn gaat dit oppakken. Dat kan een paar dagen duren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.

Klopt Joep heb je gelijk in een noodpakket voor zakelijk is wel handig als je klant ben.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Rodriques, welkom op het forum. Dank voor het invullen van je profiel. Ik heb al het een en ander kunnen bekijken, maar nog niet alles is me duidelijk. Het adres in je profiel, dat is je nieuwe of je oude adres? Wil je het andere adres ook nog toevoegen? Dit mag in het veld persoonlijke opmerking. Dan kan ik verder nakijken wat er nu precies aan de hand is en kan ik je daarna hopelijk ook meer vertellen over hoe lang het gaat duren, en hoe het zit rondom het noodpakket. Reageer hier even als je dit hebt ingevuld.

 

Wat betreft de iTV app op de smart tv, die werkt inderdaad alleen als je verbonden bent met een KPN aansluiting. Wel kun je gebruik maken van iTV Online op tablet of telefoon aangezien dat ook buitenshuis te gebruiken is.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Rodriques. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels duidelijkheid hebt over je aansluiting en het noodpakket. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen hoor ik het graag.