Waardeloze service ik ben verhuist naar een nieuw adres mijn pakket is 3x geannuleerd tijdens het aanvragen. KPN netwerk NL moet de glasvezel aanleggen nog door alle annuleringen word de aansluit datum contract steeds verder verlengt inmiddels 6 augustus. Wij wonen nu in een huis zonder internet tv. Wij hebben een bedrijf die wij runnen vanuit huis en kunnen op geen manier onze zaak runnen. Er is een nood pakket beloofd om deze binnen 2 werkdagen op te sturen na 7 uur gebeld te hebben 100 GB internet gekregen voor mobiele telefonie om te streamen naar je tv enkel heb je een KPN verbinding nodig op de tv om te kunnen verbinden. Kortom waardeloze beloftes die niet nagekomen worden alle kortingen zijn aangeboden voor het nieuwe abonnement maar daar lost het probleem niet mee op. Je kan enkel in uiterste nood in leven of dood een noodpakket krijgen beetje raar antwoord als een expert het toekent en de volgende medewerker dit weer annuleert.Â
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel