Beantwoord

Waardeloze service: mijn wifi is heel slecht

  • 15 January 2020
  • 8 reacties
  • 273 keer bekeken

Vandaag voor de zoveelste x contact gehad met kpn over de wegvallende wifi. Weer geen klote opgeschoten. Oplossing van de KPN we kunnen een betaalde monteur langs sturen. Bedankt voor de top service. Na jaren de KPN gesponsord te hebben toch maar op zoek naar wat anders. Zijn er meer mensen met ervaring met deze fantastische service?

icon

Beste antwoord door Tycha 15 January 2020, 20:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @B.v.R. 

 

Wat jammer dat ze het niet hebben kunnen oplossen voor je,heb je de Wifi tuner al eens doorlopen?

 

Reputatie 7

Wat voor een Experia Box heb je?

Heb je daarnaast nog wifi accesspoints?

Zo ja, welke en hoeveel?

Wi-Fi tuner al paar x gedaan helpt niks. Thnx voor reactie. 

Alles al paar x gereset ook niet geholpen.

 

Box V10 2x wifi versterker Experia.

Badge +12

Koppel eerst de experia wifi versterkers eens los en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet. Grote kans dat het dan opgelost is (los van het bereik dan). Die dingen zijn gewoon bagger. Vervang ze door goede access-points zoals bijvoorbeeld de TP-Link EAP245.

 

Badge +19

@Edwin_Merks Je praat wel heel erg makkelijk. Niet iedereen kan zich zo'n uitgave permitteren.

Badge +12

@Edwin_Merks Je praat wel heel erg makkelijk. Niet iedereen kan zich zo'n uitgave permitteren.


Ik wil alleen aangeven dat die experia versterkers ronduit slecht zijn en dat je ze beter kunt vervangen door iets anders. Je kunt ze ook gebruikt kopen en dan geleidelijk uitbreiden/vervangen of wachten op een aanbieding. Ik heb ze gekocht voor de prijs van de experia wifi's..

Reputatie 7
Badge +30

Beste @B.v.R., welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent.. Ik ben ook benieuwd of je deze problemen ervaart zonder de versterkers. Ik wil niet zeggen dat deze ‘ronduit slecht’ zijn, maar het is wel goed om te weten of het ook zonder problemen oplevert. 

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnumer(s)? Had je de wifituner gedaan? Wat is daar uitgekomen?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, kunnen we nog iets voor je doen? Laat het dan vooral weten!